Üdvözöljük a VideóBankban!

Helló GRÁNIT csomag
nyitás VideóBankon keresztül
 
 Más bankszámla nyitása
VideóBankon keresztül

További információk a
 VideóBankról
 
  • Forint és deviza átutalások
  • Átvezetés saját számlák között
  • Betét lekötés és feltörés
  • Rendszeres átutalási megbízás
  • Felhatalmazás csoportos beszedésre
  • Számlainformáció
Letöltöm az appot mobilra vagy tabletre
 
 
HELLÓ GRÁNIT csomag*
Összecsomagoltuk a kedvezményeket!
  • 0 Ft számlanyitási
  • 0 Ft havi számlavezetési díj
  • 0 Ft Gránit MOST bankkártya 1. éves díj
  • Csak 8 adatát kell megadnia
  • Szerződéskötés személyes megjelenés nélkül
  • bárhonnan okostelefonon, tableten, Pc-n keresztül
  • A tájékoztatás nem teljeskörű. Kattintson a részletekért!
  •  
 
Ők is a Helló GRÁNIT-ot választották!
 
 
 
 
Gyakori kérdések
  • Milyen szolgáltatások érhetőek el a GRÁNIT VideóBankon keresztül.
    „GRÁNIT Ügyfél vagyok” a GRÁNIT VideóBank szolgáltatásra szerződött ügyfeleknek érhető el, amellyel lehetőség van:
    • Számlainformációk kérésére (számlaegyenleg, számlatörténet, kivonat, napi teljesített tranzakciók, könyvelésre váró tételek, stb.)
    • Forint átutalás indítására
    • Saját számlák közötti átvezetésre
    • Deviza átutalási megbízások indítására
    • Betét lekötésre és –feltörésre
    • Rendszeres átutalási megbízás indítására
    • Felhatalmazásra csoportos beszedés teljesítéséhez
    A „Számlát nyitok” funkció használatával a GRÁNIT bankszámlával még nem rendelkező ügyfelek nyithatnak számlát, azonosíthatják magukat és köthetik meg a szerződést. Az „Érdeklődés” funkció használatával általános információ kérhető a banki termékekről, szolgáltatásokról. A „Számlát nyitok” és az „Érdeklődés” funkció a GRÁNIT VideóBank szolgáltatásra vonatkozó szerződéssel nem rendelkező ügyfeleknek is elérhető.
  • Van-e díja a GRÁNIT VideóBank szolgáltatásnak?
    • A „Számlát nyitok” és az „Érdeklődés” funkció használata díjmentes!
    • A „GRÁNIT Ügyfél vagyok” funkció 2018.06.30-ig tartó akció keretében díjmentes, egyébként lakossági ügyfeleknél 500 Ft/hó, vállalati ügyfeleknél 1 000 Ft/hó a VideóBank szolgáltatásra történő előfizetés havi díja!
    • A „GRÁNIT Ügyfél vagyok” funkció használatával megadott pénzforgalmi megbízások díja lakossági ügyfelek esetén a NetBankon keresztül megadott megbízások után felszámított díjakkal, vállalati ügyfelek esetén az elektronikus megbízások után felszámított díjakkal egyezik meg.
    A GRÁNIT VideóBank szolgáltatásra vonatkozó díjak a bankszámlacsomag mindenkor hatályos hirdetményében kerülnek feltüntetésre, megtekintéséhez kattintson IDE.
  • Szükséges-e GRÁNIT bankszámlát nyitnom a VideóBank használatához?
    A „Számlát nyitok” és az „Érdeklődés” funkció GRÁNIT bankszámla nélkül is elérhető mindenki számára. A „GRÁNIT Ügyfél vagyok” funkció csak a GRÁNIT bankszámlára és GRÁNIT VideóBank szolgáltatásra szerződött ügyfeleknek érhető el.
  • Hogy lehet a GRÁNIT VideóBankot elindítani?
    • Számítógép, tablet használata esetén kattintson IDE
    • iOS mobiltelefon estén töltse le a GRÁNIT VideóBank alkalmazást az AppStore-ból
    • Android mobiltelefon estén töltse le a GRÁNIT VideóBank alkalmazást a Google Play áruházból,
  • Milyen eszközökről érthető el a GRÁNIT VideóBank szolgáltatás?
    A szolgáltatás mobiltelefonról, tabletről és olyan, webkamerával ellátott, internetképes személyi számítógépeken keresztül érhető el, melyek megfelelnek a rendszer technikai követelményeinek (lásd következő szakasz). Ezen a honlapon könnyedén ellenőrizheti, hogy számítógépe alkalmas-e a szolgáltatás teljes körű igénybevételére.
  • Hogyan tudom engedélyezni Chrome böngészőben a mikrofon és a kamera használatát?
    Amennyiben a GRÁNIT VideoBank nem kérdez rá a kamera és a mikrofon használatára desktop Chrome böngészőben, kérjük, kövesse az alábbi lépéseket:
    • 1. Kattintson a https://vbclient.granitbank.hu linkre
    • 2. Kattintson a címsor mellett bal oldalon látható kis zöld lakat ikonra
    • 3. A megjelenő listában a Kamera és a Mikrofon sorokban válassza a "Mindig engedélyezze ezen a weboldalon" beállítást
    • 4. A beállítás után frissítse az oldalt a Ctrl és az F5 gombok együttes megnyomásával
    Ezt követően desktop Chrome böngészőben használható a GRÁNIT VideoBank
  • Milyen okostelefonon vagy számítógépen használható a VideóBank szolgáltatás?
    iPhone vagy iPad használata esetén:
    • iPhone 4s és minden későbbi modell
    • iPad 2 és minden későbbi modell
    • operációs rendszer: IOS 8.0 és felette
    • legalább 1Mb/s internetkapcsolat (le- és feltöltési irányban egyaránt)
    Android telefon vagy tablet esetén:
    • Android 4.4 és felette
    • képernyő méret: 640dp x 480 felbontás vagy nagyobb
    • előlapi kamera
    • Megfelelő sebességű CPU (Antutu benchmark >=25000)
    • legalább 1Mb/s internetkapcsolat (le- és feltöltési irányban egyaránt)
    Notebook és desktop számítógép esetén:
    • Mindenkori legfrissebb verziójú Chrome vagy Firefox böngésző használatát javasoljuk. (Amennyiben Internet Explorer vagy Safari böngészőt használ, szükséges lehet böngésző plugin telepítése, melyet a böngésző automatikusan felajánl. A VideoBank rendszer optimális működéséhez azonban legfrissebb verziójú Chrome vagy Firefox böngésző használatát javasoljuk.)
    • Webkamera használata (beépített vagy önálló mikrofonnal)
    • Videó és hangkapcsolat engedélyezése a böngészőben
    Amennyiben a VideóBank rendszeren keresztül bankszámlanyitás történik, akkor a fentieken túlmenően szükséges
    • mobiltelefon használata esetén hátlapi kamera legalább 5Mpixel felbontással és autófókusz funkcióval
  • Miért biztonságos a GRÁNIT VideóBank szolgáltatás?
    A legfontosabb biztonsági elemek:
    • A kapcsolat biztonságos, titkos, zárt rendszerben jön létre, mely megakadályozza a jogosulatlan személy általi lehallgatást vagy manipulációt.
    • Az audio-videó kapcsolat mellett egyidejűleg biztonságos, titkosított szöveges üzenetváltás („chat”) is történhet.
    • Meglévő ügyfeleink a GRÁNIT VideóBank szolgáltatáshoz kapcsolódó külön szerződéssel bármilyen banki műveletet kezdeményezhetnek egyedi azonosító és jelszó megadásával.
    A belépéskor a rendszer egy egyszer használatos jelszót is küld SMS üzentben, amely további biztonsági elemet jelent.
  • További kérdések
 
Kiváló hang- és
képminőség
Tanusított
biztonság
Dokumentum fogadása
mobil eszközön
 

*Kártya formátumú magyar személyigazolvánnyal és magyar lakcímkártyával rendelkező, saját részére, társtulajdonos megadása nélkül forint folyószámlát nyitó, kizárólag Magyarországon adózó, magyar állampolgár részére, aki nem közszereplő, nem közszereplő hozzátartozója, ill. közszereplővel nem áll közeli kapcsolatban, továbbá az adatkezeléshez és marketing célú megkereséshez hozzájárul, elektronikus számlakivonatot kér és kér értesítést a számlán történő terhelésekről, jóváírásokról 1 Ft-tól.

Kérjük várjon, igénylése hamarosan elkészül!