A Gránit Bank stratégiája
Innovatív, elektronikus banki és pénzügyi szolgáltatások segítségével egyszerű, kényelmes és költséghatékony megoldások kialakítása a lakossági ügyfelek számára a kimagasló ügyfélélmény biztosítására.
A digitális eszközök és lehetőségek révén megvalósuló költséghatékony üzleti modell segítségével tartósan kedvező kondíciók nyújtása az ügyfelek számára, biztosítva a bank hosszú távú stabil működését.
Átfogó pénzügyi, finanszírozási megoldások biztosítása a vállalati ügyfelek részére.
A három stratégiai pillér
Innovatív digitális banki szolgáltatások
Az okos és mobil eszközök elterjedésével és lehetőségeivel a pénzügyek kézben tartása új szintre emelkedik.
Konzervatív hitelezési gyakorlat
Az innováció mellett a Bank működésének középpontjában a konzervatív, prudens hitelezés áll.
Magas likviditás, költséghatékony működési modell
A Bank üzleti modellje magas likviditást és költséghatékony működést biztosít, ami tartósan kedvező kondíciókat jelent az ügyfeleknek.