Gránit eBank applikáció

„A mobilom a bankfiókom”

mire
megy el
az a sok
pénz?

TÖLTSD LE A GRÁNIT
eBANK APP-OT!
Egy érintés
és kiderül.
Gránit mobilbank
költéselemzővel.
havi költések
TÖLTSD LE A GRÁNIT
eBANK APP-OT!

a mobilod
a bank-
fiókod.

TÖLTSD LE A GRÁNIT
eBANK APP-OT!

MIÉRT A GRÁNIT eBANK?

  • Mert a pénzügyeidet bankfiókba járás nélkül egyszerűen és
    kényelmesen intézheted;
  • mert biztonságban van a pénzed, egy gombnyomással zárolhatod
    a kártyádon lévő egyenleget a mobilodon;
  • mert a pénzügyeidet diagramokon keresztül elérheted egy
    gombnyomással a mobilodon;*
  • mert a mobiloddal tudsz fizetni az érintéses terminálokon a díjnyertes
    Gránit Pay megoldással;**
  • mert egyszerűen átutalhatsz a mobilodon;*
  • mert néhány érintéssel lekötheted a betétedet a mobilodon.*
* jelenleg csak iOS készüléken érhető el
** jelenleg csak androidos telefonon működik a funkció
Ügyfél szeretnék lenni

Töltsd le a Gránit Bank eBank applikációját

és legyen a mobilod a bankfiókod!

Az app új funkciói hamarosan Android készüléken is elérhetők
ÉRDEKEL

A Gránit eBank egyszerű,
kényelmes, innovatív

Az alkalmazásban elérhető funkciók:

Pénzügyeim
Az első mobilbanki alkalmazásba épített költéselemző Magyarországon!

Legyél tudatosabb a pénzügyeidben! Tartsd kézben a költéseidet!
 
  • Költéseidet és bevételeidet mindig napra készen követheted és elemezheted!
  • A kártyás vásárlások adatai automatikusan betöltődnek a grafikonokba.
  • Jelenleg iOS készüléken érhető el.

Átutalás
Intézd a forint és deviza átutalásaidat a mobilodról!

Kezedbe adjuk a pénzügyeidet! Utalj könnyedén a mobilodról!
 
  • Utalj gyorsan és biztonságosan, néhány érintéssel azoknak, akiknek már utaltál.
  • Az utalás címzettjét egyszerűen kiválaszthatod a legördülő menüből!
  • Jelenleg iOS készüléken érhető el.

Betétkezelés
Intézd a betétlekötést a mobilodról!

Takaríts meg egyszerűen!
 
  • Nyiss egy érintéssel megtakarítási számlát vagy kösd le pénzed a vonzó kamatozású GRÁNIT betétek egyikébe!
  • Jelenleg iOS készüléken érhető el.

GRÁNIT PAY
Fizess egy érintéssel, új stílusban, a mobiloddal!

Újgenerációs mobilfizetés - először Európában
 
  • NFC-képes androidos okostelefonokra
  • GRÁNIT bankszámlához kapcsolódó bankkártyákra

LOCK
Szeretnéd biztonságban tudni a pénzed?

Zárold és oldd fel a bankkártyádat egy érintéssel!
 
  • A bankkártya ideiglenes zárolása, amellyel bárhol, bármikor és ingyenesen blokkolhatod, majd tetszőleges időpontban újra aktiválhatod bankkártyádat.

LIMITBEÁLLÍTÁS
Gyors és egyszerű limitállítás

Módosítsd a napi bankkártya-limiteidet azonnal, bárhol egy érintéssel!
 
  • Bárhol, bármikor és ingyenesen módosíthatod a GRÁNIT bankártyá(i)d napi készpénzfelvételi és vásárlási limitjeit.

iSMS
Ingyenes banki üzenetek

Csökkentsd számlaköltségeidet az ingyenes banki üzenetekkel!
 
  • Beállíthatod, hogy internetalapú, ingyenes iSMS-ként vagy szokványos banki SMS-ként kapd meg a számlamozgásról és a bankkártya műveletekről érkező banki üzeneteket.

VideóBank
Személyes ügyintézés bárhonnan!

Azonnali bankszámlanyitás és ügyintézés videóchat-tel bárhonnan
 
  • Lépj kapcsolatba ügyintézőnkkel webkamerán keresztül akár mobilon, akár laptopon és élvezd a személyes ügyintézés kényelmét.

Tudj meg többet
a szolgáltatás használatáról!

Hogyan használhatom a szolgáltatást?

1. Telepítsd okostelefonodra a GRÁNIT eBank mobilalkalmazást
 

Kattints az vagy a ikonra.


2. Regisztrálj telefonszámoddal

A regisztrációt azzal a telefonszámoddal végezd el, amelyik a Gránit NetBank felhasználódhoz is tartozik és kérünk vedd figyelembe, hogy csak arra a telefonszámra kapsz iSMS üzeneteket a GRÁNIT eBank alkalmazással, amelyre eddig a hagyományos SMS-eid érkeztek. Ha megváltozott a telefonszámod, kérjük, jelezd ezt telefonon a GRÁNIT TeleBanknak (+36 1 510 0527) vagy szabad formátumú levélben a GRÁNIT NetBankon keresztül, vagy fáradj be személyesen az Ügyfélszolgálatunkra.


3. Aktiváld NetBankodban a szolgáltatást a GRÁNIT eBank aktiválása menüpontra kattintva

Lépj be a GRÁNIT NetBankba és válaszd a bal oldali menüsor alján található GRÁNIT eBank aktiválása menüpontot és aktiváld a GRÁNIT eBank mobilalkalmazást a legördülő menü „Új eBank regisztráció aktiválása” menüpont választásával. A regisztrációs kód mezőbe írd be a GRÁNIT eBank mobilalkalmazás regisztrálásakor a mobilkészülékedre kapott 6 számjegyű kódot. Az aktiválást írd alá hagyományos SMS-ben érkező aláíró kóddal, majd küldd el a Bank felé.

 

Ellenőrizd, hogy rendelkezel-e a szolgáltatás igénybevételéhez szükséges technikai feltétellel! Az alkalmazás letöltéséhez legalább Android 4.3-es, a hamarosan iOS operációs rendszerre is elérhető változat letöltéséhez iOS 9.0 verzió szükséges. Az alkalmazás root-olt, jailbrake-elt vagy gyenge biztonságú telefonon - biztonsági okokból - nem működik.

Hogyan érem el az új verziót, ha már használom az eBank app-ot?

Amennyiben engedélyezted a mobiltelefonodon az alkalmazás automatikus frissítését nem kell semmit sem tenned, az automatikus frissítés után az új verziót már használni is tudod. Ha nincs engedélyezve, akkor a frissítés érkezéséről szóló tájékoztatásnál engedélyezni kell az app frissítését.

Mire van szükségem a szolgáltatás használatához?

1. GRÁNIT NetBank szolgáltatásra

A szolgáltatást biztonsági okokból a GRÁNIT NetBank felületen lehet aktiválni. Ha eddig nem használtad a GRÁNIT NetBank szolgáltatást és segítségre van szükséged vagy elfelejtetted felhasználóneved illetve jelszavad hívd a GRÁNIT TeleBankot (+36 1 510 0527)!


2. Ingyenes banki üzenetek fogadásához a GRÁNIT SMS szolgáltatásra

Amennyiben szeretnéd, hogy a banki üzeneteid ingyenesen érkezzenek meg a GRÁNIT eBank mobilalkalmazásba, akkor igényeld GRÁNIT SMS szolgáltatásunkat. Ha még nincs GRÁNIT SMS szolgáltatásod, akkor a GRÁNIT TeleBankon (+36 1 510 0527), vagy a GRÁNIT NetBank szolgáltatáson keresztül (postaláda menüpont> szabad formátumú levél) igényelheted, illetve személyesen az Ügyfélszolgálatunkon.


3. Okostelefonra

A GRÁNIT eBank mobilalkalmazás Android (legalább 4.3) vagy iOS (legalább 9.0) rendszerű készülékekre telepíthető. Más rendszerű mobilkészülékekre, vagy laptopra, notebookra nem tölthető le az alkalmazás. Az alkalmazás root-olt vagy gyenge biztonságú telefonon - biztonsági okokból - nem működik.


4. GRÁNIT eBank mobilalkalmazásra

A GRÁNIT eBank mobilalkalmazás Android vagy iOS operációs rendszerre tölthető le. Az alkalmazás használatának részletes feltételeit a Felhasználási feltételek, az Elektronikus Bankszolgáltatások Általános Szerződési Feltételei és a Hirdetmény az Elektronikus szolgáltatásokról szóló dokumentumok tartalmazzák.


5. Élő internetkapcsolatra a mobilkészülékeden

Amennyiben nem kapcsolódsz az internethez, akkor a bankkártyakezelési funkciók nem használhatóak, illetve banki tranzakcióidról hagyományos SMS formájában értesülsz. Az SMS-ek után a Bank a Te bankszámlacsomagodra vonatkozó Hirdetmény szerinti díjat számítja fel.

Milyen banki üzeneteket kaphatok ingyenes iSMS-KÉNT?

  • Napi számlaegyenleg értesítő
  • Jóváírás a bankszámládon
  • Terhelés a bankszámládon
  • Bankkártyás fizetés vagy készpénz felvétel
  • A GRÁNIT VideóBank belépésről küldött banki üzenetet.
 

A jóváírások, terhelések és bankkártyás tranzakciók esetében meghatározható egy értéklimit, amely alatti tranzakciókról nem kívánsz üzeneteket kapni. Ezek a beállítások bármikor módosíthatóak a GRÁNIT TeleBankon (+36 1 510 0527), vagy a GRÁNIT NetBankon keresztül (postaláda menüpont > szabad formátumú levél), illetve személyesen az Ügyfélszolgálatunkon. A GRÁNIT Üzenő mobilalkalmazással ezeken kívül még értesülhetsz a Bank aktuális újdonságairól és akcióiról is.

Mennyibe kerül a Gránit eBank és a Gránit iSMS szolgáltatás?

Teljesen ingyenes!
Amennyiben éppen nincs internet kapcsolatod, vagy a banki üzenetküldő központ más okból nem tudja elérni a telefonon futó GRÁNIT eBank alkalmazást, úgy hagyományos SMS-ben is kiküldjük az üzeneteidet, a vonatkozó Hirdetmény szerinti SMS díjának felszámítása mellett.

Hogyan győződhetsz meg arról, hogy az alkalmazás megfelelően működik?

  • Megkaptad a sikeres regisztrációról szóló SMS-t ezzel a tartalommal: "Gratulálunk! Sikeresen regisztráltad a telefonszámodat. Majd megkaptad az üzenetet a mobilapplikáció aktiválására is ezzel a tartalommal: A mobilapplikáció regisztrációjának aktiválásához kérjük, lépj be a NetBankba! "
  • Javasoljuk, hogy az alkalmazás – legalább a háttérben - folyamatosan fusson a készülékeden.
 

Kérjük, figyelj az alábbiakra:

Ahhoz hogy üzeneteidet ingyenes iSMS-ben kapd, fontos, hogy a banki tranzakciót követően legyen internetkapcsolatod! A bankkártyakezelési funkciók is csak élő internetkapcsolat mellett működnek. Internetkapcsolat ellenőrzésének legegyszerűbb módja, hogy a mobilkészüléked böngészőjében megnyitsz egy internetes oldalt, például bankunk weboldalát: www.granitbank.hu

 

Fontos figyelmeztetések Apple készüléket használók számára:

 
  1. Amennyiben iOS készüléked értesítő sávjában (notification bar) iSMS üzenet érkezését látod, kérjük lehetőség szerint néhány percen belül nyisd meg az üzenetet. Ennek hatására a GRÁNIT eBank alkalmazás elindul, melyet a Bank központi számítógépe érzékel, és így nyugtázza az üzenet fogadását. Ennek hiányában a Bank – a mobiltelefonok működési korlátja miatt – nem minden esetben értesül arról, hogy megkaptad az üzenetet, így – amennyiben engedélyezted a banki SMS érkezését is – azt a Bank rendszere rövid várakozási idő után hagyományos SMS-ben is elküldi. (A hagyományos sms-ben küldött üzenetek után a hirdetményben közzétett díj kerül felszámításra.) A GRÁNIT eBank iOS verziójának használata esetén – szintén az IOS operációs rendszer működési jellege miatt - szokásos sms küldéshez képest hosszabb időbe telhet az üzenet megérkezése.
  2. Kerüld a GRÁNIT eBank alkalmazás kényszerített leállítását, mert ennek hatására a telefon átmenetileg blokkolja a további iSMS üzenetek fogadását. Amennyiben az alkalmazást ilyen módon állítottad le, akkor azt kérjük, indítsd el újra, hogy az iSMS üzenetek automatikusan megérkezhessenek.
  3. Kérjük, figyelj arra, hogy a GRÁNIT eBank alkalmazás számára a Beállítások/Értesítések/GránitBank menüpontban található összes értesítési mód engedélyezve legyen.
  4. Előfordulhat, hogy az iOS rendszer, vagy - wifi használat esetén - egy helyi hálózati eszköz (router) blokkolja az üzenetek megérkezését. Abban az esetben, ha nem érkeznek meg az iSMS üzenetek, akkor kérjük, próbáld ki az alábbiakat:
    • A telefonon a wifi kapcsolat ki,-és visszakapcsolása.
    • A telefon akkumulátorának feltöltése, mert alacsony akkumulátorszint mellett a készülék operációs rendszere blokkolhatja az üzenetek megérkezését.
 

Az alkalmazás használatának részletes feltételeit a GRÁNIT eBank Felhasználási feltételek, az Elektronikus Bankszolgáltatások Általános Szerződési Feltételei és a Hirdetmény az Elektronikus szolgáltatásokról szóló dokumentumok tartalmazzák. Az alkalmazás részletes használati útmutatója: ITT

Részletes használati útmutató itt

Kérjük várjon, igénylése hamarosan elkészül!