GRÁNIT eBank Innovatív megoldások okostelefonra

  • Zárja le bankkártyáját egy érintéssel!
  • Módosítsa napi bankkártya-limitjét bármikor!
  • Fizessen mobiljával kényelmesen!
 
 

 

 

Az alkalmazásban elérhető funkciók

 

GRÁNIT PAY
Újgenerációs mobilfizetés
- először Európában 

.

Fizessen egy érintéssel, új stílusban, a mobiljával!
 
  • NFC-képes androidos okostelefonokra
  • GRÁNIT bankszámlához kapcsolódó bankkártyákra

További részletek itt 

LOCK
Szeretné biztonságban tudni pénzét?
.

Szeretné biztonságban tudni pénzét?
 
  • A bankkártya ideiglenes zárolása, amellyel bárhol, bármikor és ingyenesen blokkolhatja, majd tetszőleges időpontban újra aktiválhatja GRÁNIT bankkártyáját.

Limitbeállítás
Gyors és egyszerű limitállítás
.

Szeretné biztonságban tudni pénzét?
 
  • A bankkártya limiteinek beállítása, amellyel bárhol, bármikor és ingyenesen módosíthatja a GRÁNIT bankkártyája napi készpénzfelvételi és vásárlási limitjeit

iSMS
Ingyenes banki üzenetek
.

Csökkentse számlaköltségeit és ne fizessen a banki üzenetekért!
 
  • SMS/iSMS beállítási lehetőség, amellyel a GRÁNIT eBank alkalmazás „fiókom” menüpontjában beállíthatja, hogy internetalapú, ingyenes iSMS-ként vagy szokványos SMS-ként szeretné megkapni a banki üzeneteit.

Mobilbank
Bankolás mobilon is
.

Intézze kényelmesen pénzügyeit okostelefonján!
 
  • A megszokott GRÁNIT NetBank szolgáltatások elérhetőek internetezésre alkalmas mobiltelefonján is.

Videobank
Személyes kapcsolat bárhonnan
.

Személyes ügyintézés bárhonnan!
 
  • Lépjen kapcsolatba ügyintézőnkkel webkamerán keresztül és élvezze a személyes ügyintézés kényelmét az otthonából!
 

 

TUDJON MEG TÖBBET A SZOLGÁLTATÁS HASZNÁLATÁRÓL

 

 

Hogyan használhatom a szolgáltatást?

1. Telepítse okostelefonjára vagy tabletjére a GRÁNIT eBank mobilalkalmazást
 

Kattintson a vagy az ikonra.


2. Regisztráljon telefonszámával

Csak arra a telefonszámra kap iSMS üzeneteket a GRÁNIT eBank alkalmazással, amelyre eddig a hagyományos SMS-ei éreztek. Ha megváltozott a telefonszáma, kérjük, jelezze ezt telefonon a GRÁNIT TeleBanknak (06-40-100-777) vagy szabad formátumú levélben a GRÁNIT NetBankon keresztül, vagy fáradjon be személyesen az Ügyfélszolgálatunkra.


3. Aktiválja NetBankjában a szolgáltatást a GRÁNIT eBank aktiválása menüpontra kattintva

Lépjen be GRÁNIT NetBankjába vagy Mobilbankjába, válassza a bal oldali menüsor alján található GRÁNIT eBank aktiválása menüpontot.

 
  • Első lépésben aktiválja a GRÁNIT eBank mobilalkalmazást a legördülő menü „Új eBank regisztráció aktiválása” menüpont választásával. A regisztrációs kód mezőbe írja be az GRÁNIT eBank mobilalkalmazás regisztrálásakor a mobilkészülékére kapott kódot. Az aktiválást írja alá hagyományos SMS-ben érkező aláíró kóddal, majd küldje el a Bank felé.
  • Amennyiben a GRÁNIT eBank mobilalkalmazásban szeretné használni a kibővített Mobilbanki funkciókat (jelenleg a bankkártya limitbeállítás és bankkártya ideiglenes tiltása funkciók érhetőek el), akkor a legördülő menü „MobilBanki szolgáltatások beállítása” menüpontot is válassza ki, majd válassza az „engedélyezése” lehetőséget. A beállítást írja alá hagyományos SMS-ben érkező aláíró kóddal, majd küldje el a Bank felé.
 

Ellenőrizze, hogy rendelkezik-e a szolgáltatás igénybevételéhez szükséges technikai feltétellel! Az alkalmazás letöltéséhez legalább Android 4.1-es, a hamarosan iOS operációs rendszerre is elérhető változat letöltéséhez iOS 7.0 verzió szükséges. Az alkalmazás root-olt, jailbrake-elt vagy gyenge biztonságú telefonon - biztonsági okokból - nem működik.

Hogyan használhatom okosórán a szolgáltatást?

Töltse le, telepítse és regisztrálja telefonjára a GRÁNIT eBank alkalmazást az előző pontban leírtak szerint. Ezen kívül más tennivalója nincs, az alkalmazás automatikusan feltelepül az okosórájára is*. Figyelem! Bizonyos esetekben megszakadhat a kapcsolat a telefon és az óra között. A kapocslat helyreállításához indítsa el a telefonján az alkalmazást. (A Gránit Pay szolgáltatás jelenleg kizárólag mobiltelefonon érhető el!)
* iPhone készülékek esetén figyeljen arra, hogy az órára való alkalmazástelepítés a telefon beállításaiban engedélyezve legyen. Bővebb információt iPhone készülék beállításáról itt olvashat.Figyelem!A Gránit Pay funkció jelenleg nem használható okosórán!

Mire van szükségem a szolgáltatás használatához?

1. GRÁNIT NetBank szolgáltatásra

A szolgáltatást biztonsági okokból a GRÁNIT NetBank vagy Mobilbank felületen lehet aktiválni. Ha eddig nem használta a GRÁNIT NetBank vagy Mobilbank szolgáltatást és segítségre van szüksége vagy elfelejtette felhasználónevét illetve jelszavát hívja a GRÁNIT TeleBankot (06-40-100-777)!


2. Ingyenes banki üzenetek fogadásához a GRÁNIT SMS szolgáltatásra

Amennyiben szeretné, hogy a banki üzenetei ingyenesen érkezzen meg a GRÁNIT eBank mobilalkalmazásba, akkor igényelje GRÁNIT SMS szolgáltatásunkat. Ha még nincs GRÁNIT SMS szolgáltatása, akkor a GRÁNIT TeleBankon (06-40-100-777), vagy a GRÁNIT NetBank szolgáltatáson keresztül (postaláda menüpont > szabad formátumú levél) igényelheti, illetve személyesen az Ügyfélszolgálatunkon.


3. Okostelefonra vagy tabletre

A GRÁNIT eBank mobilalkalmazás Android (legalább 4.1) vagy iOS (legalább 7.0) rendszerű készülékekre telepíthető. Más rendszerű mobilkészülékekre, vagy laptopra, notebookra nem tölthető le az alkalmazás. Az alkalmazás root-olt vagy gyenge biztonságú telefonon - biztonsági okokból - nem működik.


4. GRÁNIT eBank mobilalkalmazásra

A GRÁNIT eBank mobilalkalmazás Android vagy iOS operációs rendszerre tölthető le. Az alkalmazás használatának részletes feltételeit a Felhasználási feltételek, az Elektronikus Bankszolgáltatások Általános Szerződési Feltételei és a Hirdetmény az Elektronikus szolgáltatásokról szóló dokumentumok tartalmazzák.


5. Élő internetkapcsolatra a mobilkészülékén

Amennyiben nem kapcsolódik az internethez, akkor a bankkártyakezelési funkciók nem használhatóak, illetve banki tranzakcióiról hagyományos SMS formájában értesül. Az SMS-ek után a Bank az Ön bankszámlacsomagjára vonatkozó Hirdetmény szerinti díjat számítja fel.

Milyen banki üzeneteket kaphatok ingyenes iSMS-ként?

  • Napi számlaegyenleg értesítő
  • Jóváírás a bankszámláján
  • Terhelés a bankszámláján
  • Bankkártyás fizetés vagy készpénz felvétel
  • A GRÁNIT VideóBank belépésről küldött banki üzenetet.
 

A jóváírások, terhelések és bankkártyás tranzakciók esetében meghatározható egy értéklimit, amely alatti tranzakciókról nem kíván üzeneteket kapni. Ezek a beállítások bármikor módosíthatóak a GRÁNIT TeleBankon (06-40-100-777), vagy a GRÁNIT NetBankon keresztül (postaláda menüpont > szabad formátumú levél), illetve személyesen az Ügyfélszolgálatunkon. A GRÁNIT Üzenő mobilalkalmazással ezeken kívül még értesülhet a Bank aktuális újdonságairól és akcióiról is.

Mennyibe kerül a GRÁNIT eBank és a GRÁNIT iSMS szolgáltatás?

Teljesen ingyenes!
Amennyiben éppen nincs internet kapcsolata, vagy a banki üzenetküldő központ más okból nem tudja elérni a telefonon futó GRÁNIT eBank alkalmazást, úgy hagyományos SMS-ben is kiküldjük az üzeneteit, a vonatkozó Hirdetmény szerinti SMS díjának felszámítása mellett.

Hogyan győződhet meg arról, hogy az alkalmazás megfelelően működik?

  • Megkapta a sikeres regisztrációról szóló SMS-t ezzel a tartalommal: "Regisztrációja sikeres volt. GRÁNIT iSMS szolgáltatás aktiválásához kérjük lépjen be a GRÁNIT NetBankba és válassza a GRÁNIT eBank Aktiválása menüpontot."
  • NetBankon aktivált? Megkapta az aktiválási SMS-t ezzel a tartalommal? "Gratulálunk, iSMS banki üzenetek küldése aktiválásra került."
  • Amennyiben az alkalmazás telepítése sikeres volt, a GRÁNIT eBank alkalmazás folyamatosan futni fog a készülékén, hogy fogadni tudja az Önnek küldött iSMS-eket. A program futását Android operációs rendszeren a beállítások --> Alkalmazások --> Futó Alkalmazások menüpotban tudja ellenőrizni.
 

Kérjük, figyeljen az alábbiakra:

Ahhoz hogy üzenetét ingyenes iSMS-ben kapja, fontos, hogy banki tranzakciót követően legyen internetkapcsolata! A bankkártyakezelési funkciók is csak élő internetkapcsolat mellett működnek. Internetkapcsolat ellenőrzésének legegyszerűbb módja, hogy a mobilkészüléke böngészőjében megnyit egy internetes oldalt, például bankunk weboldalát: www.granitbank.hu

 

Fontos figyelmeztetések Apple készüléket használók számára:

 
  1. Amennyiben iOS készülékének értesítő sávjában (notification bar) iSMS üzenet érkezését látja, kérjük lehetőség szerint néhány percen belül nyissa meg az üzenetet. Ennek hatására a GRÁNIT eBank alkalmazás elindul, melyet a Bank központi számítógépe érzékel, és így nyugtázza az üzenet fogadását. Ennek hiányában a Bank – a mobiltelefonok működési korlátja miatt – nem minden esetben értesül arról, hogy Ön az üzenetet megkapta, így azt a Bank rendszere rövid várakozási idő után hagyományos SMS-ben is elküldi. (A hagyományos sms-ben küldött üzenetek után a hirdetményben közzétett díj kerül felszámításra.) A GRÁNIT eBank iOS verziójának használata esetén – szintén az IOS operációs rendszer működési jellege miatt - szokásos sms küldéshez képest hosszabb időbe telhet az üzenet megérkezésre.
  2. Kerülje a GRÁNIT eBank alkalmazás kényszerített leállítását, mert ennek hatására a telefon átmenetileg blokkolja a további iSMS üzenetek fogadását. Amennyiben az alkalmazást ilyen módon állította le, akkor azt kérjük indítsa el újra, hogy az iSMS üzenetek automatikusan megérkezhessenek.
  3. Kérjük figyeljen arra, hogy a GRÁNIT eBank alkalmazás számára a Beállítások/Értesítési központ/GránitBank menüpontban található összes értesítési mód engedélyezve legyen.
  4. Előfordulhat, hogy az iOS rendszer, vagy - wifi használat esetén - egy helyi hálózati eszköz (router) blokkolja az üzenetek megérkezését. Abban az esetben, ha nem érkeznek meg az iSMS üzenetek, akkor kérjük próbálja ki az alábbiakat: A telefonon a wifi kapcsolat ki,-és visszakapcsolása A telefon akkumulátorának feltöltése, mert alacsony akkumulátorszint mellett a készülék operációs rendszere blokkolhatja az üzenetek megérkezését.
 

További általános tudnivalók az alkalmazás használatával kapcsolatban:

  • Amennyiben Ön érvényes regisztrációval rendelkezik a GRÁNIT eBank szolgáltatásban, úgy üzeneteit minden esetben először interneten keresztül próbáljuk meg kézbesíteni.
  • Ennek sikertelensége esetén, néhány perc türelmi idő elteltével kerül hagyományos SMS üzenet kiküldésre.
 

Az internet alapú üzenetküldés sikerességét számos tényező befolyásolja, többek között az internetkapcsolat jellege, minősége, a telefon akkumulátorának töltöttségi szintje, az operációs rendszer verziója, a telefonon futó egyéb alkalmazások hatása (pl. nagy teljesítmény-igényű játékprogramok, energiahasználat optimalizáló, ún „task-killer” programok). A GRÁNIT Bank ezért sajnos nem tudja garantálni, hogy az elküldött iSMS üzenetek a türelmi időn belül megérkeznek, abban az esetben sem, ha az Ön internet kapcsolata a türelmi idő alatt aktív.

 

Az alkalmazás használatának részletes feltételeit a GRÁNIT eBank Felhasználási feltételek, az Elektronikus Bankszolgáltatások Általános Szerződési Feltételei és a Hirdetmény az Elektronikus szolgáltatásokról szóló dokumentumok tartalmazzák.