Hogyan működik az érintés nélküli fizetés?
Hogyan tiltható a bankkártya?
Milyen típusú bankkártya igényelhető?
Hogyan igényelhető bankkártya?
Milyen mobilfizetési megoldások használhatók?
Hol kérdezhető le a PIN kód?
Hogyan módosítható a PIN kód?
Mit kell tudni a PSD2 – erős ügyfél-hitelesítésről?
Mit kell tudni az átváltást igénylő tranzakciókhoz küldött tájékoztatásról?
Hogyan módosíthatók a bankkártya limitek?
Személyesen is átvehető a bankkártya?
Hogyan kerülhetők el a sikertelen bankkártyás fizetések?
Mit kell tudni a bankkártya biztonságos használatáról?
Mennyi idő alatt érkezik meg a bankkártya?
Hogyan aktiválható a bankkártya?
Hogyan és mikor érkezik a PIN kód?
Milyen biztosítás tartozik a bankkártyához?
Mire szolgál az SMS és iSMS szolgáltatás?
Hogy nyújtható be reklamáció?
Mi a Gránit Digital kártyaszolgáltatás és hogyan igényelhető?
Mit tegyél, ha elfelejtetted a PIN kódod?
Mit kell tudni a Priority Pass tagsági kártyáról?
Milyen átutalás nem minősül azonnali átutalási megbízásnak?
Mikortól van azonnali átutalási megbízás?
Milyen számlán lehet azonnali átutalási megbízást rögzíteni?
Milyen átutalás minősül azonnali átutalási megbízásnak?
Az azonnali átutalási megbízás mely bankoknál érhető el?
Mikor teljesül az azonnali átutalási megbízás?
Kell-e az átutalási adatok megadásakor külön bejelölni azt, hogy az átutalás azonnali átutalás legyen?
Kezdeményezhető-e bankszámlanyitás személyes megjelenés nélkül?
Milyen költségekkel jár a bankszámlanyitás?
Milyen esetben előnyös a Gránit Bajnok számlacsomag?
Havonta hányszor vehető fel készpénz bankkártyával díjtalanul?
Hol található Gránit Bank fiók? Amennyiben nincs a közelben fiók, hogyan lehet ügyet intézni?
Felszámít-e a bank tranzakciós illetéket?
Tervezi-e a bank fiókhálózat létesítését országszerte?
Milyen dokumentumokra van szükség a lakossági bankszámlanyitáshoz?
Milyen esetben előnyös a Gránit Kamat Plusz számlacsomag?
Milyen esetben előnyös a Gránit Sztár számlacsomag?
Van-e lehetőség közös tulajdonú lakossági bankszámla nyitására?
Nyithat-e lakossági bankszámlát külföldi ügyfél?
Van-e lehetőség bankszámlacsomag váltásra? Milyen költségei vannak?
Van olyan szolgáltatás, ami ingyenes mindegyik lakossági bankszámlacsomagnál?
Mi az IBAN szám és hol találom meg, ha szükségem van rá egy utalás miatt?
Hogyan helyezhető el pénz a bankszámlán?
Mi az a fizetési kérelem?
Hogyan lehet a fizetési kérelem szolgáltatásra leszerződni vagy a szerződést felmondani?
Hogyan lehet fizetési kérelmet indítani (rögzíteni) illetve fogadni?
A fizetési kérelem mely bankoknál elérhető szolgáltatás?
Másodlagos számlaazonosító rögzítésére mely bankoknál van lehetőség?
Ki adhat meg a számlához másodlagos számlaazonosítót?
Hogyan lehet megadni vagy törölni a számlán a másodlagos számlaazonosítót?
Hány másodlagos azonosítót lehet rögzíteni egy GRÁNIT Bank által vezetett számlához?
Mi az a másodlagos számlaazonosító?
Mi történik, ha a lekötési idő letelte előtt hozzá szeretnék jutni a betétben lévő pénzhez?
Milyen védelmet ad az Országos Betétbiztosítási Alap?
Mit mutat meg az EBKM?
Hogyan lehet lakossági betétlekötést kezdeményezni?
Mi az a Tartós Megtakarítási Számla (TBSZ)? Miért éri meg ezt a számlát nyitni?
Mit jelent a megtakarítási számla és hogyan nyitható?
Mit mutatnak a betéti kamatok?
Kell-e lakossági betétlekötéshez bankszámlával rendelkezni?
Valami gond van az applikációval, kit kereshetek?
Hogyan tudom megnézni a számlatörténetem?
Milyen banki üzeneteket kaphatok ingyenes iSMS-ként?
Hogyan érem el az új verziót, ha már használom az eBank app-ot?
Hogyan győződhetsz meg arról, hogy az alkalmazás megfelelően működik?
Honnan tudom kimásolni a számlám adatait?
Mennyibe kerül a GRÁNIT eBank és a GRÁNIT iSMS szolgáltatás?
Mi történik, ha a gyermekem 18 éves lesz?
Hogyan utalhatok gyermekemnek?
Hogyan igényelhetem a Family appot?
Hogyan nyithatok számlát gyermekemnek?
Hol találom a gyermekem kiadásait?
Hogyan tud gyermekem bankkártyával fizetni?
Nem vagyok Gránit Bank ügyfél, hogyan igényelhetek számlát a gyermekemnek?
Hogyan tudom letiltani a gyermekem kártyáját?
Hol találom a Family-szülő funkciót?
Hogyan utalhat a szülőn kívül más személy a gyermeknek?
Mennyibe kerül a Family Junior számlacsomag?
Új munkahely esetén csak a próbaidő leteltét követően igényelhető kölcsön?
Az ingatlan értékének hány százalékáig nyújt kölcsönt a bank?
A futamidő alatt változhat-e a kamatfelár mértéke?
Hol adhatom le az igénylésemet?
Mennyi időt vesz igénybe a kölcsön folyósítása?
Nyugdíjasok is igényelhetnek hitelt?
A kölcsönigényléshez milyen dokumentumokat kell benyújtanod?
Vidéki ingatlanokat is elfogad a bank a kölcsön fedezeteként?
Mi a teendő, ha lakossági hitellel kapcsolatos kérdésed van?
Milyen típusú lakossági hitelek igényelhetők a Gránit Banknál?
Kell-e jövedelemigazolás a kölcsön felvételéhez?
Igényelhető-e kölcsön határozott munkaviszony esetén?
Hogyan igényelhető Gránit NetBank szolgáltatás?
Mi a teendő többször tévesen megadott bejelentkezési jelszó esetén (amikor a NetBank-ba való belépést nem engedélyezi a rendszer)?
Mi a teendő, ha kijelentkezés nélkül zárta be a netbank oldalt, illetve lefagyott az internet böngésző?
Hogyan tiltható le a netbank szolgáltatás, ha azt gyanítja, hogy illetéktelenek kezébe kerültek az adatai?
Mire használható a NetBank szabad formátumú levél?
Hányszor lehet a bejelentkezési vagy aláírási jelszót tévesen megadni?
Milyen biztonsági/hitelesítési megoldások kapcsolódnak a NetBank szolgáltatáshoz?
Meddig nyújtható be NetBank-on keresztül aznapi teljesítésre megbízás?
Hogyan használható a TeleBank szolgáltatás?
Mi a teendő többszöri tévesen megadott TPIN kód esetén (amikor a TeleBankba való belépést nem engedélyezi a rendszer)?
Hányszor lehet a TeleBank TPIN kódot tévesen megadni?
Hogyan igényelhető Gránit TeleBank szolgáltatás?
Mit takar az „információt szeretnék” gomb?
Miért érdemes a Gránit Videóbank szolgáltatásunkat választanod?
Mi az a Gránit Videóbank?
Mit takar az „ügyfél vagyok” gomb?
Látás vagy hallássérültek tudják használni a VideóBankot?
A GRÁNIT VideóBank nyitva tartása
Van díja a GRÁNIT VideóBank szolgáltatásnak?
Mekkora adatforgalmat generál a VideóBankon keresztül történő ügyfélazonosítás?
Hogyan tudom engedélyezni Chrome böngészőben a mikrofon és kamera használatát?
Miért biztonságos a GRÁNIT VideóBank szolgáltatás?
Milyen okostelefonon vagy számítógépen használható a VideóBank szolgáltatás?
Milyen eszközökről érthető el a GRÁNIT VideóBank szolgáltatás?
Milyen szolgáltatások érhetőek el a GRÁNIT VideóBankon keresztül?
Szükséges-e Gránit bankszámlát nyitnom a VideóBank használatához?
Hogy lehet a Gránit Videóbankot elindítani?
Külföldi állampolgár nyithat számlát videóazonosítással?
Mennyi időt vesz igénybe a videóbankon keresztül történő ügyfélazonosítás?
Milyen okmányok szükségesek a videóbankon keresztül történő ügyfélazonosításhoz és szerződéskötéshez?
Mit takar a „bankszámlát nyitok” gomb?
Jogosítvány felhasználásával elvégezhető-e a VideóBankos ügyfélazonosítás?
Amennyiben a szükséges dokumentumokat előkészítette, az ügyfélazonosítás nagyjából 10 percet vesz igénybe.
VideóBankon keresztül történő ügyfélazonosítás esetén szükséges, hogy halljon az ügyintéző vagy elég, ha videókapcsolaton keresztül lát és tudunk chatelni?
Hogyan tudja több számlatulajdonos VideóBankon keresztül azonosítani magát?
Útlevél felhasználásával elvégezhető-e a VideóBankos ügyfélazonosítás?
Régi, könyv alakú személyazonosító igazolvány felhasználásával elvégezhető-e a VideóBankos ügyfélazonosítás?
Mi történik, ha nem járulok hozzá, hogy a VideóBankos ügyfélazonosítás során videó-, kép- és hangrögzítés készüljön?
Milyen körülmények és eszközök szükségesek a videóbankon keresztül történő ügyfélazonosításhoz és szerződéskötéshez?
Mi az ügyfélazonosítás folyamata?