Aktualizálja másodlagos azonosítóját Gránit eBank applikációban
A 2020. márciusától bevezetett azonnali fizetési rendszeren keresztül lehetőség van a másodlagos azonosító beállítására. A gyakorlatban ez annyit jelent, hogy beállíthatjuk mobilszámunkat, e-mail címünket, adóazonosító jelünket is a bankszámlaszám mellé, melyre fogadhatják az utalásokat. Ugyanazokat az azonosítókat egy másik bankszámlaszámhoz már nem állíthatja be, hiszen a másodlagos azonosító lényegében „átveszi” a bankszámlaszám szerepét. Fontos, hogy a korábban beállított másodlagos azonosító a beállítástól számított egy év letelte után lejár.
Annak érdekében, hogy a későbbiekben is zavartalanul tudja használni ezt a lehetőséget, kérjük, hogy néhány lépésben hosszabbítsa meg a másodlagos azonosítóját.
A meghosszabbítást a következő módon teheti meg:
- Töltse le az eBank legújabb applikációját
- Nyissa meg a Gránit eBank alkalmazást
- Lépjen be az Átutalás menüpontba
- Válassza a Másodlagos azonosítók kezelése opciót
- Hosszabbítsa meg másodlagos azonosítóját a naptár gomb segítségével
![Gránit Digital]({{ '/assets/images/masodlagos2.png' | relative_url }}#thumbnail)
![Gránit Digital]({{ '/assets/images/masodlagos1.png' | relative_url }}#thumbnail)
Még nincs másodlagos azonosítója? Állítsa be, hogy ezentúl mobilszáma, email címe vagy adószáma megadásával utalhassanak Önnek ismerősei! A Gránit Bank lakossági Ügyfeleként a bankszámlája azonosítására a Gránit eBank alkalmazásban rögzíthet másodlagos azonosítót.