GRÁNIT eBank applikáció
Legyen a mobilod a bankfiókod!
Így intézheted a pénzügyeidet bankfiókba járás nélkül egyszerűen és kényelmesen díjnyertes mobilbanki applikációnk segítségével:
Pénzügyek áttekintése
Elemezd naprakészen költéseidet és bevételeidet! A tranzakciókról ingyenes üzenetet kaphatsz az applikáción belül, számlatörténeted bármikor elérheted.
Fizetés okostelefonnal
Fizess egyszerűen és kényelmesen, egyetlen érintéssel Android vagy iOS rendszerű okostelefonoddal! Biztonságos megoldás, amely megkönnyíti a mindennapokat.
Biztonsági funkciók
Számunkra a biztonságod a legfontosabb! A bankkártya limiteket bármikor egy mozdulattal átállíthatod, vagy akár zárolhatod is bankkártyád, majd fizetéshez könnyedén fel is oldhatod. Az alkalmazás biztonságos használatáról PIN kód, ujjlenyomat olvasó vagy Face ID gondoskodik.
Megtakarítások
Kezeld megtakarításaid egy helyen, egyszerűen! Az applikációban néhány érintéssel köthetsz le betétet, és nyithatsz megtakarítási számlát.
Megbízások

Utalj egyszerűen a mobilodról!

  • Villámgyors forint és deviza átutalások, amelyeket sablonokkal még egyszerűbbé tehetsz.
  • Saját számláid között bármikor, rögtön átvezethetsz pénzt.
  • Az utaláshoz rögzíthetsz másodlagos azonosítót (e-mail cím, mobiltelefonszám, adóazonosító/adószám), s indíthatsz is másodlagos azonosítóra tranzakciót, amennyiben a címzett (kedvezményezett) is rögzített ilyet a bankjánál.
  • Kérj kölcsön gyorsan és egyszerűen, vagy dobd szét a közös költséget fizetési kérelem indításával! A fizetési kérelem elfogadásának feltétele, hogy a címzett bankjánál elérhető legyen ez a szolgáltatás, és a fizető fél aktiválja is azt, azaz szerződjön erre a bankjával.
Töltsd le a GRÁNIT Bank eBank applikációját
és legyen a mobilod a bankfiókod!
GYAKORI KÉRDÉSEK
Hogyan használhatom a szolgáltatást?
  1. Telepítsd okostelefonodra a GRÁNIT eBank mobilalkalmazást!
  2. Regisztrálj telefonszámoddal!

    A regisztrációt azzal a telefonszámoddal végezd el, amelyik a Gránit NetBank felhasználódhoz is tartozik, és kérjük, vedd figyelembe, hogy csak arra a telefonszámra kapsz iSMS üzeneteket a GRÁNIT eBank alkalmazásban, amelyre eddig a hagyományos SMS-eid érkeztek. Ha megváltozott a telefonszámod, kérjük, jelezd ezt szabad formátumú levélben a GRÁNIT NetBankon keresztül, vagy fáradj be személyesen az ügyfélszolgálatunkra.

  3. Aktiváld NetBankodban a szolgáltatást a GRÁNIT eBank aktiválása menüpontra kattintva!

    Lépj be a GRÁNIT NetBankba, válaszd a bal oldali menüsor alján található GRÁNIT eBank aktiválása menüpontot, és aktiváld a GRÁNIT eBank mobilalkalmazást a legördülő menü „Új eBank regisztráció aktiválása” menüpont választásával. A regisztrációs kód mezőbe írd be a GRÁNIT eBank mobilalkalmazás regisztrálásakor a mobilkészülékedre kapott 6 számjegyű kódot. Az aktiválást írd alá hagyományos SMS-ben érkező aláíró kóddal, majd küldd el a Bank felé.

    Ellenőrizd, hogy rendelkezel-e a szolgáltatás igénybevételéhez szükséges technikai feltétellel! Az alkalmazás letöltéséhez legalább Android 4.3-as (Pay funkcióhoz 4.4-es), illetve iOS 10.0-ás verzió szükséges. Az alkalmazás root-olt, jailbrake-elt vagy gyenge biztonságú telefonon - biztonsági okokból - nem működik.

    RÉSZLETES AKTIVÁLÁSI ÚTMUTATÓ ITT

Hogyan érem el az új verziót, ha már használom az eBank app-ot?

Amennyiben engedélyezted a mobiltelefonodon az alkalmazás automatikus frissítését, nem kell semmit sem tenned, az automatikus frissítés után az új verziót már használni is tudod. Ha nincs engedélyezve, akkor az applikációt manuálisan tudod frissíteni a Google Play vagy AppStore áruházban.

Mire van szükségem a szolgáltatás használatához?
  1. GRÁNIT NetBank szolgáltatásra

    A szolgáltatást biztonsági okokból a GRÁNIT NetBank felületen lehet aktiválni. Ha eddig nem használtad a GRÁNIT NetBank szolgáltatást és segítségre van szükséged vagy elfelejtetted felhasználóneved illetve jelszavad, hívd a GRÁNIT TeleBankot (+36 1 510 0527)!

  2. Ingyenes banki üzenetek fogadásához SMS szolgáltatásra

    Amennyiben szeretnéd, hogy a banki üzeneteid ingyenesen érkezzenek meg a GRÁNIT eBank mobilalkalmazásba, akkor igényeld GRÁNIT SMS szolgáltatásunkat. Ha még nincs GRÁNIT SMS szolgáltatásod, akkor a GRÁNIT TeleBankon (+36 1 510 0527), vagy a GRÁNIT NetBank szolgáltatáson keresztül (postaláda menüpont > szabad formátumú levél) igényelheted, illetve személyesen is az ügyfélszolgálatunkon.

  3. Az alkalmazással kompatibilis okostelefonra

    A GRÁNIT eBank mobilalkalmazás Android (legalább 4.3) vagy iOS (legalább 10.0) rendszerű készülékekre telepíthető. Más rendszerű mobilkészülékekre, vagy laptopra, notebookra nem tölthető le az alkalmazás. Az alkalmazás root-olt vagy gyenge biztonságú telefonon - biztonsági okokból - nem működik.

  4. Élő internetkapcsolatra a mobilkészülékeden

    Amennyiben nem kapcsolódsz az internethez, akkor a bankkártyakezelési funkciók nem használhatóak, illetve banki tranzakcióidról hagyományos SMS formájában értesülsz. Az SMS-ek után a Bank a Te bankszámlacsomagodra vonatkozó Hirdetmény szerinti díjat számítja fel.

Milyen banki üzeneteket kaphatok ingyenes iSMS-ként?
  • Napi számlaegyenleg értesítő
  • Jóváírás a bankszámládon
  • Terhelés a bankszámládon
  • Bankkártyás fizetés vagy készpénz felvétel
  • A GRÁNIT VideóBank belépésről küldött banki üzenetet
  • Információ a Bank aktuális újdonságairól és akcióiról

A jóváírások, terhelések és bankkártyás tranzakciók esetében meghatározható egy értéklimit, amely alatti tranzakciókról nem kívánsz üzeneteket kapni. Ezek a beállítások bármikor módosíthatók a GRÁNIT TeleBankon (+36 1 510 0527), vagy a GRÁNIT NetBankon keresztül (postaláda menüpont > szabad formátumú levél), illetve személyesen az ügyfélszolgálatunkon.

Mennyibe kerül a Gránit eBank és a Gránit iSMS szolgáltatás?

Teljesen ingyenes!

Amennyiben éppen nincs internetkapcsolatod, vagy a banki üzenetküldő központ más okból nem tudja elérni a telefonodon futó GRÁNIT eBank alkalmazást, akkor – amennyiben a „Banki értesítések módja” menüpontban engedélyezed az iSMS mellett az SMS küldést is - hagyományos SMS-ben is megkapod az üzeneteidet, a vonatkozó Hirdetmény szerinti SMS díj felszámítása mellett.

Digitális Számlacsomag esetében csak iSMS-t küld a Bank!

Hogyan győződhetsz meg arról, hogy az alkalmazás megfelelően működik?

Megkaptad a sikeres regisztrációról szóló SMS-t ezzel a tartalommal: "Gratulálunk! Sikeresen regisztráltad a telefonszámodat.” Majd megkaptad az üzenetet a mobilapplikáció aktiválására is ezzel a tartalommal: „A mobilapplikáció regisztrációjának aktiválásához kérjük, lépj be a NetBankba!"

Javasoljuk, hogy az alkalmazás – legalább a háttérben - folyamatosan fusson a készülékeden.

Kérjük, figyelj az alábbiakra:

Ahhoz hogy üzeneteidet ingyenes iSMS-ben kapd, fontos, hogy a banki tranzakciót követően legyen internetkapcsolatod! A bankkártyakezelési funkciók is csak élő internetkapcsolat mellett működnek. Az internetkapcsolat ellenőrzésének legegyszerűbb módja, hogy a mobilkészüléked böngészőjében megnyitsz egy internetes oldalt, például bankunk weboldalát: www.granitbank.hu

Az alkalmazás használatának részletes feltételeit a GRÁNIT eBank Felhasználási feltételek, az Elektronikus Bankszolgáltatások Általános Szerződési Feltételei és a Hirdetmény az Elektronikus szolgáltatásokról szóló dokumentumok tartalmazzák.