Kedves Ügyfelünk!
 
A GRÁNIT Bank kiemelt fontosságúnak tartja, hogy segítse Ügyfeleit a felelős pénzügyi döntések meghozatalában, ezért szeretnénk felhívni figyelmét a Magyar Nemzeti Bank (továbbiakban MNB) azon szolgáltatásaira, amelyek jelentősen megkönnyíthetik a pénzügyi termékek, banki szolgáltatások közötti tájékozódást. Az MNB Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központjának erre a célra létrehozott honlapját ide kattintva érheti el.
 
Az MNB honlapján (https://www.mnb.hu/fogyasztovedelem/dontenem-kell/navigator-fuzetek​) található 40 részes tájékoztató füzetsorozat segítségével alapvető pénzügyi ismeretekre tehet szert.  A füzeteket megtalálja Bankunk ügyfélszolgálati helyiségeiben is. Praktikus fogyasztói ismeretekre tehet szert az MNB pénzügyi navigátok kisfilmjei révén, amelyeket az MNB YouTube csatornáján érhet el. További pénzügyi fogyasztóvédelmi kisfilmeket pedig az MNB fogyasztóvédelmi oldalán talál. Emellett ajánljuk figyelmébe a következő praktikus alkalmazásokat is, amelyek segíthetik Önt megtakarítási-, hitelfelvételi-, számlanyitási döntései meghozatalakor:
 
•    Terméktáblák
 
 
Tájékoztatás az MNB Belépési azonosítóról
 
2016. február 12. napjától az MNB honlapján elérhető az Értékpapírszámla-lekérdező alkalmazás (ÉSZLA), amely lehetőséget biztosít az értékpapírszámla tulajdonosok számára a befektetési szolgáltatók által vezetett értékpapírszámláik egyenlegének online lekérdezésére. Az alkalmazás elérhető az MNB elektronikus felületén, valamint közvetlenül az alábbi hivatkozásra kattintva:
 
 
A Magyar Nemzeti Bank 2016. december 1-től videótolmács-szolgáltatást vezet be személyes ügyfélszolgálatán a hallássérült ügyfelek egyenlő esélyeinek megteremtésére, illetve szintén e naptól kezdve ingyenes zöld hívószámon fogadja a telefonos ügyfélmegkereséseket.

A személyes tolmácsszolgáltatáshoz képest ennek előnye, hogy előzetes időpontfoglalás nélkül, azonnal, valós időben hívható tolmácsok segítik a kommunikáció akadálymentesítését. A jelnyelvet használó ügyfeleknek a tolmácsok jelnyelven közvetítik az ügyintéző információit, az ügyfél kérdéseit pedig hangzó nyelvre fordítják. A jelnyelvet nem ismerő hallássérült ügyfelek számára írásban nyújt segítséget a szolgáltatás.

Tájékoztatjuk Ügyfeleinket továbbá, hogy a Magyar Nemzeti Bank, illetve a Pénzügyi Békéltető Testület telefonos ügyfélszolgálata telefonon 2016. december 1-ig a 06-40/203-776, 2016. december 1-től pedig 06-80/203-776 számon érhető el. 
 
 
Az MNB honlapján elérhető országos fiók- és ATM-kereső alkalmazás révén több ezer bankjegykiadó automatát vagy hitelintézeti fiókot találhat meg percek alatt. A fiók- és ATM-kereső alkalmazást ide kattintva érheti el. 
 
A fenti oldalak tartalma, frissítése az MNB hatáskörébe tartozik. A Gránit Bank termékeinek aktuális kondícióit a Bank mindenkor hatályos Hirdetményei tartalmazzák, így azok áttekintése feltétlenül szükséges a teljes körű tájékozódáshoz és a megalapozott döntéshozatalhoz.
A GRÁNIT különbség

Már több ezer ügyfelünk meggyőződött arról, hogy a bankolás lehet egyszerű, olcsó és kényelmes.

tipp:

Legyen Kiemelt
GRÁNIT Klubtagunk és:

  • Rugalmas- és Egyszerű lekötött betéteire +0,50% bónusz kamatot fizetünk
  • Egyszer visszatérítjük bankkártyája (főkártya) éves díját,
  • Befektetési- és kiegészítő befektetési szolgáltatásokhoz kedvezményt nyújtunk
  • GRÁNIT folyószámlahitelt évi 3,00% hitelkamat kedvezménnyel veheti igénybe,
  • Személyes ügyintéző áll rendelkezésére bankügyei intézéséhez,
  • Ingyenes videó-bank szolgáltatás ügyintézés funkcióra is,
  • 10% kedvezmény ATLASZ World Travel valamennyi körutazásának és üdülésének végösszegéből