Kedves Ügyfelünk!
 
A GRÁNIT Bank kiemelt fontosságúnak tartja, hogy segítse Ügyfeleit a felelős pénzügyi döntések meghozatalában, ezért szeretnénk felhívni figyelmét a Magyar Nemzeti Bank (továbbiakban MNB) azon szolgáltatásaira, amelyek jelentősen megkönnyíthetik a pénzügyi termékek, banki szolgáltatások közötti tájékozódást. Az alábbi linkeken érheti el az MNB Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központját és további hasznos információkat, pénzügyi döntését segítő kalkulátorokat talál. 
Az MNB honlapján (https://www.mnb.hu/fogyasztovedelem/dontenem-kell/navigator-fuzetek​) található tájékoztató füzetsorozat segítségével alapvető pénzügyi ismeretekre tehet szert.  A füzeteket megtalálja Bankunk ügyfélszolgálati helyiségeiben is. Praktikus fogyasztói ismeretekre tehet szert az MNB pénzügyi navigátor kisfilmjei révén, amelyeket az MNB YouTube csatornáján érhet el. Emellett ajánljuk figyelmébe a következő praktikus alkalmazásokat is, amelyek segíthetik Önt megtakarítási-, hitelfelvételi-, számlanyitási döntései meghozatalakor:
 
•    Bankszámlaválasztó program 
•    Betét- és megtakarítás kereső
•    Hitel- és lízingtermék választó
•    „Számítsa ki hitelét!”
•    Háztartási költségvetés-számító
•    Tájékoztató a befektetési alapokról
 
 
Tájékoztatás az MNB Belépési azonosítóról
 
2016. február 12. napjától az MNB honlapján elérhető az Értékpapírszámla-lekérdező alkalmazás (ÉSZLA), amely lehetőséget biztosít az értékpapírszámla tulajdonosok számára a befektetési szolgáltatók által vezetett értékpapírszámláik egyenlegének online lekérdezésére. Az alkalmazás elérhető az MNB elektronikus felületén, valamint közvetlenül az alábbi hivatkozásra kattintva:
 
•    ÉSZLA - Értékpapírszámla-lekérdező alkalmazás
 
A Magyar Nemzeti Bank 2016. december 1-től videótolmács-szolgáltatást vezet be személyes ügyfélszolgálatán a hallássérült ügyfelek egyenlő esélyeinek megteremtésére, illetve szintén e naptól kezdve ingyenes zöld hívószámon fogadja a telefonos ügyfélmegkereséseket.

A személyes tolmácsszolgáltatáshoz képest ennek előnye, hogy előzetes időpontfoglalás nélkül, azonnal, valós időben hívható tolmácsok segítik a kommunikáció akadálymentesítését. A jelnyelvet használó ügyfeleknek a tolmácsok jelnyelven közvetítik az ügyintéző információit, az ügyfél kérdéseit pedig hangzó nyelvre fordítják. A jelnyelvet nem ismerő hallássérült ügyfelek számára írásban nyújt segítséget a szolgáltatás.

Tájékoztatjuk Ügyfeleinket továbbá, hogy a Magyar Nemzeti Bank, illetve a Pénzügyi Békéltető Testület telefonos ügyfélszolgálata telefonon 2016. december 1-ig a 06-40/203-776, 2016. december 1-től pedig 06-80/203-776 számon érhető el. 
 
 
Az MNB honlapján elérhető országos fiók- és ATM-kereső alkalmazás révén több ezer bankjegykiadó automatát vagy hitelintézeti fiókot találhat meg percek alatt. A fiók- és ATM-kereső alkalmazást ide kattintva érheti el. 
 
A fenti oldalak tartalma, frissítése az MNB hatáskörébe tartozik. A Gránit Bank termékeinek aktuális kondícióit a Bank mindenkor hatályos Hirdetményei tartalmazzák, így azok áttekintése feltétlenül szükséges a teljes körű tájékozódáshoz és a megalapozott döntéshozatalhoz.
A GRÁNIT különbség

Már több ezer ügyfelünk meggyőződött arról, hogy a bankolás lehet egyszerű, olcsó és kényelmes.

tipp:

Legyen Kiemelt
GRÁNIT Klubtagunk és:

  • Rugalmas- és Egyszerű lekötött betéteire +0,50% bónusz kamatot fizetünk
  • Egyszer visszatérítjük bankkártyája (főkártya) éves díját,
  • Befektetési- és kiegészítő befektetési szolgáltatásokhoz kedvezményt nyújtunk
  • GRÁNIT folyószámlahitelt évi 3,00% hitelkamat kedvezménnyel veheti igénybe,
  • Személyes ügyintéző áll rendelkezésére bankügyei intézéséhez,
  • Ingyenes videó-bank szolgáltatás ügyintézés funkcióra is,
  • 10% kedvezmény ATLASZ World Travel valamennyi körutazásának és üdülésének végösszegéből

Kérjük várjon, igénylése hamarosan elkészül!