A GRÁNIT TeleBank szolgáltatáson keresztül lehetősége van bankügyeit telefonon, kényelmesen, akár otthonról is intézni.
Számlatulajdonosként ezen a szolgáltatáson keresztül hozzáférést biztosíthat a számlájához az Ön által megadott személy (pl. házastársa, családtagja) számára is, amennyiben az adott személy a számla felett rendelkezési joggal bír.
Hogyan érheti el a TeleBank szolgáltatást?
A szolgáltatás az alábbi időszakban és telefonszámokon tudja igénybe venni:
Munkanapokon: 08:00 – 21:00
Telefonszám: +36 1 510 0527
Milyen megbízásokat adhat meg TeleBank szolgáltatáson keresztül?
Miután azonosította magát a TeleBank szolgáltatáson keresztül, a Bank ügyintézőjének közreműködésével kezdeményezhet:
- saját számlák között átvezetést (konverzióval is)
- bankon belüli és kívüli eseti forint átutalást
- nemzetközi/deviza átutalást
- betét lekötést/feltörést
- rendszeres átutalási megbízást
- csoportos beszedés teljesítésére felhatalmazást
- számlainformációk lekérdezését
Milyen adatok megadásával tud megbízásokat benyújtani a bankhoz?
Banki megbízásokat csak ügyfélazonosítást követően tud megadni.
Az ügyfélazonosítás a
GRÁNIT TeleBank azonosítójának, majd a
TPIN kódjának megadásával történik, a telefon billentyűzetének használatával.
A
GRÁNIT TeleBank azonosító a Bank által megadott, számjegyekből álló felhasználói azonosító.
A
TPIN kód négy, legalább három különböző számjegyből álló, Ön által megadott kód. A szolgáltatás igénylését követően illetve TPIN kód újragenerálásakor a Bank egy ún.
kezdeti TPIN kódot küld meg SMS-ben az Ön által megadott mobiltelefonszámra, amelyet a TeleBank rendszerbe történő belépéskor módosítania kell. A továbbiakban ez lesz a
TPIN kódja, melyet csak Ön ismer.
Részletesen leírást a Telebank szolgáltatás feltételeiről, általános használatáról a "Hirdetmény_Elektronikus Szolgáltatások" és az Általános Szerződési Feltételek Elektronikus Banki Szolgáltatások" c. dokumentumokban található
(melyeket ide kattintva megtekinthet).