Duplán foglalta be egyes fennálló előfizetések díját az Apple - a tényleges terhelés megakadályozásán dolgozik a Gránit Bank
Duplán foglalta be egyes fennálló előfizetések díját az Apple - a tényleges terhelés megakadályozásán dolgozik a Gránit Bank
Kedves Ügyfelünk!
2024. szeptember 30-án éjszaka az Apple alkalmazásboltja (App Store) egyes esetekben duplán kezdeményezte meglévő Apple előfizetések aktuális havi tételeinek beszedését. A technológiai hiba az információk szerint nemzetközi probléma, mintegy 20 ország kártyabirtokosait érinti, így magyar kártyabirtokosok is találkozhatnak fennálló előfizetéseikhez kapcsolódóan átmenetileg duplán befoglalt tételekkel, melyek pénzügyi rendezése azonban egyszer sem történt meg.
A Gránit Bank a nyári Apple technológiai hiba esetének tapasztalatai alapján nyomon követi a tételeket, és ellenőrzi, hogy tényleges terhelés - az Apple tájékoztatásával összhangban - csak egyszer történjen meg a számlán.
Javasoljuk, hogy néhány nap múlva ellenőrizze a számlatörténetben a fennálló szerződés szerinti összeg pontos teljesítését. Ha bármely eltérést tapasztal, jelezze a bank ügyfélszolgálatán.
Üdvözlettel,
Gránit Bank