Apple visszatérítéssel kapcsolatos csalás

Közzétéve:

Az előző hónap eseményeivel összefüggésben olyan adathalász kísérleteket azonosítottunk, melyben a csalók SMS-ben vagy e-mailen keresztül keresik meg véletlenszerűen a banki ügyfeleket Apple Pay visszatérítéssel kapcsolatban.

A 2024. június 26-i napon történt téves Apple terheléseket követően, a Gránit Bank a jogtalan levonásokban érintett minden ügyfele részére június 30-áig jóváírta a levont összeget bankszámláján. Amennyiben továbbra is kérdésed van a visszatérítéssel kapcsolatban, kérjük, bővebb tájékoztatásért vedd fel a kapcsolatot a Gránit Bank ügyfélszolgálatával.

Felhívjuk figyelmedet ugyanakkor arra, hogy a napokban az előző hónap eseményeivel összefüggésben olyan adathalász kísérleteket azonosítottunk, melyben a csalók SMS-ben vagy e-mailen keresztül keresik meg véletlenszerűen a banki ügyfeleket Apple Pay visszatérítéssel kapcsolatban. Arra hivatkozva, hogy az Apple Pay hibás könyvelései miatt többletvisszatérítésre jogosultak, egy linket küldenek, melyre kattintva – az állítólagos jóváíráshoz – személyes és banki adatok, többek közt bankkártya és jelszó adatok megadását kérik. A megszerzett azonosítókkal azonban a csalók már könnyen bankkártya digitalizációt és jogosulatlan tranzakciókat indíthatnak.

Legyetek óvatosak, ha ilyen SMS-t vagy e-mailt kaptok. Azonnal töröljétek az üzenetet, ha pedig óvatlanul megadtátok a banki adataitokat,  akkor azonnal zároljátok a bankkártyátokat a Gránit eBank appban, majd hívjátok az ügyfélszolgálatunkat és jelentsétek az esetet a +36709609871 vagy + 36 1 510 0527 telefonszámon!

Vissza az összeshez