Két első díjat is elhozott a Gránit Bank a banki innovációk éves seregszemléjén
Elsöprő sikert aratott a Gránit Bank a Mastercard - év bankja 2022 versenyen. A Bank elnyerte „Az év digitális banki UX megoldása” és „Az év fiataloknak szóló programja” díjat, ezentúl második helyezést ért el „Az év fenntartható kezdeményezése” kategóriában, amellyel az ügyfelek kártyás költéseinek karbonlábnyomát bemutató Öko Kalkulátort ismerték el, míg „Az év prémium banki aktivitása” kategóriában a harmadik hellyel elsősorban a VideóBankon keresztül nyújtott prémium szolgáltatásokat díjazták a hazai kereskedelmi bankok legrangosabb szakmai seregszemléjén.
Immár másodszor ért el első helyezést a Gránit Bank Az év UX megoldása kategóriában a Mastercard – év bankja versenyen, ahol tavaly óta ebben az új kategóriában ismerik el a leginkább ügyfélközpontú, legjobb ügyfélélményt nyújtó banki megoldásokat. Míg a Gránit Bank tavaly a webes lakáshiteligényléssel és az Otthon Kalkulátorral került a dobogó legfelsőbb fokára, idén a Gránit Family mobilapplikációja révén kapta meg – az indoklás szerint elsöprő többséggel – a legjobb digitális banki UX megoldás díját. A pályázatok számát tekintve ez a kategória volt a legnépszerűbb, 8 bank versengett az első helyért.
„A Gránit Bank Family appja nagyon jó minőségben hozott a piacra olyan képességet, ami nagyon fontos a családok számára, azt, hogy a gyerekek és a fiatal korosztály is könnyedén hozzáférjen bankszámlához, a család által együtt menedzselve. Különösen kiemelendő, hogy kifejezetten gyerekekre mérve nagyon jól volt tervezve a felhasználói útvonal, látszott, hogy ezt gyerekeknek tervezték és gyerekekkel tesztelték.” - indokolta többek között a verseny zsűrije az elsőséget.
A Gránit Family értékajánlattal a gyermekek már 6 éves kortól 0 Ft-os számlavezetési díjjal elsajátíthatják a pénzkezelést, saját környezetbarát bankkártyát használhatnak, kamatot kapnak a virtuális malacperselyben gyűjtött pénzükre, edukálhatók a rendszeres megtakarításra, miközben a szülő saját app-jával követheti gyermeke pénzügyeit. Mindezt a bank online családi számlanyitással és gyermekekre optimalizált képi világgal támogatja.
„A Gránit Bank, alapítása óta digitális üzleti modellt képvisel a hazai bankolásban és célja, hogy folyamatos innovációival egyre magasabb ügyfélélményt nyújtson, mindezt a lehető legkedvezőbb áron” – hangsúlyozta Hegedüs Éva, a Gránit Bank elnök-vezérigazgatója, aki szerint az innovációk megtervezésénél fontos szempont a Bank számára, hogy a bonyolultnak tűnő bankolást minél egyszerűbbé, átláthatóbbá, néhány kattintással elvégezhetővé tegye ügyfelei számára, ugyanakkor a fenntarthatóságot és a pénzügyi tudatosság fejlesztését is szolgálja.
Idén további innovációkat tervez a Bank többek között a Gránit eBank mobilbanki alkalmazás funkcióinak további bővítésére és a Gránit Family app továbbfejlesztése terén is.