Gyakori kérdések
Mire van szükségem a szelfis számlanyitáshoz?
-
NFC képes okostelefonra, stabil internetkapcsolattal (wifi vagy
mobilnet)
-
Lakcímkártyára és 2016. január 1-je után kiállított új típusú
személyazonosító igazolványra (fontos, hogy irataid ne legyenek
sérültek, és a személyi igazolványod chipje aktiválva legyen)
Mit jelent az NFC?
Az NFC (Near Field Communication) olyan rövid hatótávú kommunikációs
szabványgyűjteményt jelent, amely okostelefonok és hasonló (aktív vagy
passzív) eszközök között, érintéssel vagy közelítéssel valósul meg.
Hogyan aktiválhatom az NFC funkciót?
A legtöbb Android operációs rendszert használó okostelefon képes az
NFC-alapú kommunikációra. Nem biztos, hogy a telefon alapbeállítása
szerint be van kapcsolva az NFC. Amennyiben ezt tapasztalnád, kattints
a „Beállítások” menüpontra, majd keresd meg az „NFC” sort, és kapcsold
be. Aktiválást követően az értesítési mezőben egy N jelenik meg,
mutatva, hogy a készülék kész a rövid hatótávú kommunikációra.
Mire ügyeljek a szelfi készítése közben?
-
Hangosan és érthetően olvasd be a szelfi videó készítése közben a
képernyőn megjelenő három számot!
-
A kamera látószögében csak te tartózkodj, másnak a hangja sem
lehet hallható a felvételen.
Mire figyeljek az igazolványok fényképezése közben?
- Az igazolványokról készült képek ne legyenek homályosak!
-
Mindig a kért oldalt fényképezd! A személyi igazolványnak mindkét
oldalát le kell fényképezni, a lakcímkártyának pedig csak a
lakcímet tartalmazó oldalát!
-
Az adott képen csak a kért igazolvány szerepeljen, más dokumentum
(ide értve a másik igazolvány szélét is) ne lógjon bele a
fényképbe!
Mire figyeljek az adatok megadásánál?
-
A megadott adataid 100%-ban egyezzenek az igazolványon szereplő
adatokkal!
-
Fontos, hogy valós telefonszámot adj meg, mert erre a számra
küldjük ki az ellenörző kódot!
- Mindig valós, saját e-mail címet adj meg!
* Szelfis számlanyitás:
A jóváírás feltételei: Szelfivel történő sikeres számlanyitás,
hozzájárulás a marketing célú megkeresésekhez, 60 napon belüli Gránit
eBank aktiválás, illetve 3 db sikeres bankkártyás vásárlás minimum 1 000
Ft értékben. A jóváírás csak a Gránit Neo Mastercard, Gránit Standard
Mastercard dombornyomott, Gránit Standard Mastercard nem dombornyomott
és Gránit Platinum Mastercard bankkártya igénylése esetére vonatkozik. A
választott bankszámlához kapcsolódó díjakat, költségeket a mindenkor
hatályos Lakossági Bankszámlákról és Kapcsolódó Szolgáltatásokról szóló
Hirdetmény
tartalmazza. Amennyiben a számlanyitást követő 12 hónapon belül a számla
bezárásra kerül, abban az esetben az ügyfél köteles visszafizetni a
-ot. Gránit Hős és Hello Gránit, Gránit Family számlacsomagjaink
egyelőre nem nyithatók szelfivel, így rájuk nem érvényes az akció. Az
akció
napjától
napjáig érvényes.
Akció hirdetménye itt elérhető.
** A kedvezményes havi számlavezetési díj feltétele:
Havonta 280 000 Ft jóváírás legfeljebb két tételben, bankon
kívülről vagy harmadik féltől VAGY minden nap végén a számla nap végi
záróegyenlege minimum 150 000 Ft. Ha nem teljesül a feltétel,
a havi számlavezetési díj: 2 990 Ft.
*** Ügyfélajánlás feltételei:
Az ügyfélajánlás a Gránit eBank applikációból indítható, ajánlókód
megosztásával. Bármennyiszer ajánlhatod a Bankot, de félévente maximum
10 sikeres számlanyitás után jár jóváírás. A feltételeknek (3 sikeres
bankkártyás vásárlás és a Gránit eBank applikáció aktiválása) 60 napon
belül kell teljesülni, miután ismerősöd sikeresen számlát nyitott, az
ajánlásért járó
Ft-ot a feltételek teljesítését követő 8 munkanapon belül írjuk jóvá
mindkét félnek. Az akció
-ig érvényes.
A hirdetmény elérhető itt