Üdvözlünk a Gránit Banknál!
Tudj meg többet a Gránit Bank mobilbanki applikációjáról!
eBank aktiválás
A bankszámlanyitást követően küldünk neked egy belépési jelszót SMS-ben, melyet a NetBank felületén tudsz megváltoztatni a szerződésben szereplő felhasználóneveddel.
Online számlanyitás esetén NetBank levélben küldjük el a szerződésed.
Online számlanyitás esetén NetBank levélben küldjük el a szerződésed.
Töltsd le az eBank applikációt!
Lépj be az eBank applikációba az új jelszavaddal!
Gyakori kérdések
Hogyan érem el az új verziót, ha már használom az eBank app-ot?
Amennyiben engedélyezted a mobiltelefonodon az alkalmazás automatikus frissítését, nem kell semmit sem tenned, az automatikus frissítés után az új verziót már használni is tudod. Ha nincs engedélyezve, akkor az applikációt manuálisan tudod frissíteni a Google Play, AppStore vagy AppGallery áruházban.
Hogyan működik a Gránit Digital kártyaszolgáltatás?
A Gránit eBank applikációban az azonnali digitális és fizikai bankkártya igénylése esetén az igényelt Gránit Digital kártya a sikeres igénylést követően azonnal elérhető a Gránit eBank applikációban. A Gránit Digital kártyaszolgáltatás azonnal használható online fizetésekre, illetve mobiltárcába (Apple Pay/Google Pay) történt digitalizációt követően fizikai vásárlásokra és az érintésmentes (contactless) technológiát támogató ATM berendezéseken készpénz felvételére.
A Gránit Digital kártya adatai és a kártyához tartozó PIN kód a Gránit eBank applikáció Kártyák funkciójában kérdezhető le. A Gránit eBank applikációban Gránit Neo Mastercard, Gránit Standard dombornyomott és nem dombornyomott Mastercard, illetve Gránit Platinum Mastercard bankkártya igényelhető, amennyiben a kiválasztott bankszámlához a kártyabirtokos még nem rendelkezik az igénylésben megadott típusú bankkártyával.
A Gránit Digital kártya aktiválása automatikus, a kártya adatai és a PIN kód megegyeznek a fizikai kártya adataival és PIN kódjával. A limitek kezelése és a kártyatiltás azonos módon történik, mint a fizikai kártyánál és elérhetők a fizikai kártyához kapcsolódó kiegészítő szolgáltatások (biztosítás, prémium szolgáltatások).
További részletek
A Gránit Digital kártya adatai és a kártyához tartozó PIN kód a Gránit eBank applikáció Kártyák funkciójában kérdezhető le. A Gránit eBank applikációban Gránit Neo Mastercard, Gránit Standard dombornyomott és nem dombornyomott Mastercard, illetve Gránit Platinum Mastercard bankkártya igényelhető, amennyiben a kiválasztott bankszámlához a kártyabirtokos még nem rendelkezik az igénylésben megadott típusú bankkártyával.
A Gránit Digital kártya aktiválása automatikus, a kártya adatai és a PIN kód megegyeznek a fizikai kártya adataival és PIN kódjával. A limitek kezelése és a kártyatiltás azonos módon történik, mint a fizikai kártyánál és elérhetők a fizikai kártyához kapcsolódó kiegészítő szolgáltatások (biztosítás, prémium szolgáltatások).
További részletek
Hogyan tudom megnézni a számlatörténetem?
Az applikációba belépve a Számlainfó gombra kattintva érhető el a számlatörténeted. A tranzakcióknál lehetőséged van szűrni típusra, kategóriára, státuszra, illetve kiválaszthatod a vizsgálandó időszakot. Típus esetében a jóváírásokat és a terheléseket ismeri fel az applikáció.
Honnan tudom kimásolni a számlám adatait?
Az applikációba belépve az egyenleged alatt látható a számlaszámod, melyet a dupla négyzet ikon segítségével tudsz kimásolni.
Valami gond van az applikációval, kit kereshetek?
Amennyiben bármilyen szokatlan jelenséget tapasztalnál az applikációval kapcsolatban, kérjük, írj nekünk üzenetet ebank@granitbank.hu címre!
Milyen banki üzeneteket kaphatok ingyenes iSMS-ként?
Ingyenes iSMS-t küldünk tranzakcióidról, bankkártyás költéseidről, NetBankba való belépési kódodról, és egyéb esetekben, pl. akcióinkról.
Mennyibe kerül a Gránit eBank és a Gránit iSMS szolgáltatás?
Teljesen ingyenes!
Amennyiben éppen nincs internetkapcsolatod, vagy a banki üzenetküldő központ más okból nem tudja elérni a telefonodon futó Gránit eBank alkalmazást, akkor – amennyiben a „Banki értesítések módja” menüpontban engedélyezed az iSMS mellett az SMS küldést is - hagyományos SMS-ben is megkapod az üzeneteidet, a vonatkozó a Hirdetmény szerinti SMS díj felszámítása mellett.
Digitális Számlacsomag esetében csak iSMS-t küld a Bank!
Amennyiben éppen nincs internetkapcsolatod, vagy a banki üzenetküldő központ más okból nem tudja elérni a telefonodon futó Gránit eBank alkalmazást, akkor – amennyiben a „Banki értesítések módja” menüpontban engedélyezed az iSMS mellett az SMS küldést is - hagyományos SMS-ben is megkapod az üzeneteidet, a vonatkozó a Hirdetmény szerinti SMS díj felszámítása mellett.
Digitális Számlacsomag esetében csak iSMS-t küld a Bank!
Hogyan győződhetsz meg arról, hogy az alkalmazás megfelelően működik?
Megkaptad a sikeres regisztrációról szóló SMS-t ezzel a tartalommal: "Gratulálunk! Sikeresen regisztráltad a telefonszámodat.” Majd megkaptad az üzenetet a mobilapplikáció aktiválására is ezzel a tartalommal: „A mobilapplikáció regisztrációjának aktiválásához kérjük, lépj be a NetBankba!"
Javasoljuk, hogy az alkalmazás – legalább a háttérben - folyamatosan fusson a készülékeden.
Kérjük, figyelj az alábbiakra:
Ahhoz hogy üzeneteidet ingyenes iSMS-ben kapd, fontos, hogy a banki tranzakciót követően legyen internetkapcsolatod! A bankkártyakezelési funkciók is csak élő internetkapcsolat mellett működnek. Az internetkapcsolat ellenőrzésének legegyszerűbb módja, hogy a mobilkészüléked böngészőjében megnyitsz egy internetes oldalt, például bankunk weboldalát: www.granitbank.hu
Az alkalmazás használatának részletes feltételeit a Gránit eBank Felhasználási feltételek, az Elektronikus Bankszolgáltatások Általános Szerződési Feltételei és a Hirdetmény az Elektronikus szolgáltatásokról szóló dokumentumok tartalmazzák.
Javasoljuk, hogy az alkalmazás – legalább a háttérben - folyamatosan fusson a készülékeden.
Kérjük, figyelj az alábbiakra:
Ahhoz hogy üzeneteidet ingyenes iSMS-ben kapd, fontos, hogy a banki tranzakciót követően legyen internetkapcsolatod! A bankkártyakezelési funkciók is csak élő internetkapcsolat mellett működnek. Az internetkapcsolat ellenőrzésének legegyszerűbb módja, hogy a mobilkészüléked böngészőjében megnyitsz egy internetes oldalt, például bankunk weboldalát: www.granitbank.hu
Az alkalmazás használatának részletes feltételeit a Gránit eBank Felhasználási feltételek, az Elektronikus Bankszolgáltatások Általános Szerződési Feltételei és a Hirdetmény az Elektronikus szolgáltatásokról szóló dokumentumok tartalmazzák.