Üdvözlünk a Gránit Banknál!

Tudj meg többet a Gránit Bank mobilbanki applikációjáról!

eBank aktiválás

első lépés a bankszámlításnyál A bankszámlanyitást követően küldünk neked egy belépési jelszót SMS-ben, melyet a NetBank felületén tudsz megváltoztatni a szerződésben szereplő felhasználóneveddel.
Online számlanyitás esetén NetBank levélben küldjük el a szerződésed.
második lépés a letöltés Töltsd le az eBank applikációt!
belépés Lépj be az eBank applikációba az új jelszavaddal!
ebank folyamat

Kártya aktiválás

Megérkezett a fizikai bankkártyád? Kezdődhet a kártyaaktiválás pár mozdulattal az eBank applikációban.

Új kártya igénylése

Azonnal szükséged van egy új kártyára? Pár mozdulattal igényelhetsz bankkártyát, amelyet digitalizálva már azonnal használhatsz is.

Okostelefonos fizetés

ApplePayGooglePay

Pénzügyeid kezelése

A ‘Vagyonom’ funkcióból elérheted megtakarításaidat, a Pénzügyeim modulban pedig naprakészen láthatod kiadásaidat, bevételeidet.

Biztonságos bankolás

A bankkártya limiteket bármikor egy mozdulattal módosíthatod, vagy biztonságod érdekében zárolhatod bankkártyád az appban.

Egyszerű utalás

Villámgyors forint és deviza átutalások, amelyeket sablonokkal még egyszerűbbé tehetsz.

PIN kód lekérdezése

Elfelejtetted a PIN kódodat? Használd a PIN felfedése funkciót az eBank applikációban.

iSMS ingyen

Láthatod napi számlaegyenleged, jóváírásokat és terheléseket, bankkártyás fizetést vagy készpénzfelvételt.

Aktiváld kártyádat!!

Megérkezett a fizikai bankkártyád?
Kezdődhet a kártyaaktiválás pár mozdulattal az eBank applikációban.

Új kártya igénylése

Azonnal szükséged van egy új kártyára? Pár mozdulattal igényelhetsz bankkártyát, amelyet digitalizálva már azonnal használhatsz is.

Fizess okostelefonnal!

ApplePay GooglePay

Kezeld pénzügyeidet!

A ‘Vagyonom’ funkcióból elérheted megtakarításaidat, a Pénzügyeim modulban pedig naprakészen láthatod kiadásaidat, bevételeidet.

Bankolj biztonságosan!

A bankkártya limiteket bármikor egy mozdulattal átállíthatod, vagy akár zárolhatod is.

Utalj egyszerűen!

Villámgyors forint és deviza átutalások, amelyeket sablonokkal még egyszerűbbé tehetsz.

PIN kód lekérdezés

Elfelejtetted a PIN kódodat? Használd a PIN felfedése funkciót az eBank applikációban.

Ingyenes iSMS

Láthatod napi számlaegyenleged,
jóváírásokat és terheléseket, bankkártyás fizetést vagy készpénz felvételt.

Gyakori kérdések

Hogyan érem el az új verziót, ha már használom az eBank app-ot?
Amennyiben engedélyezted a mobiltelefonodon az alkalmazás automatikus frissítését, nem kell semmit sem tenned, az automatikus frissítés után az új verziót már használni is tudod. Ha nincs engedélyezve, akkor az applikációt manuálisan tudod frissíteni a Google Play, AppStore vagy AppGallery áruházban.
Hogyan működik a Gránit Digital kártyaszolgáltatás?
A Gránit eBank applikációban az azonnali digitális és fizikai bankkártya igénylése esetén az igényelt Gránit Digital kártya a sikeres igénylést követően azonnal elérhető a Gránit eBank applikációban. A Gránit Digital kártyaszolgáltatás azonnal használható online fizetésekre, illetve mobiltárcába (Apple Pay/Google Pay) történt digitalizációt követően fizikai vásárlásokra és az érintésmentes (contactless) technológiát támogató ATM berendezéseken készpénz felvételére.

A Gránit Digital kártya adatai és a kártyához tartozó PIN kód a Gránit eBank applikáció Kártyák funkciójában kérdezhető le. A Gránit eBank applikációban Gránit Neo Mastercard, Gránit Standard dombornyomott és nem dombornyomott Mastercard, illetve Gránit Platinum Mastercard bankkártya igényelhető, amennyiben a kiválasztott bankszámlához a kártyabirtokos még nem rendelkezik az igénylésben megadott típusú bankkártyával.

A Gránit Digital kártya aktiválása automatikus, a kártya adatai és a PIN kód megegyeznek a fizikai kártya adataival és PIN kódjával. A limitek kezelése és a kártyatiltás azonos módon történik, mint a fizikai kártyánál és elérhetők a fizikai kártyához kapcsolódó kiegészítő szolgáltatások (biztosítás, prémium szolgáltatások).

További részletek
Hogyan tudom megnézni a számlatörténetem?
Az applikációba belépve a Számlainfó gombra kattintva érhető el a számlatörténeted. A tranzakcióknál lehetőséged van szűrni típusra, kategóriára, státuszra, illetve kiválaszthatod a vizsgálandó időszakot. Típus esetében a jóváírásokat és a terheléseket ismeri fel az applikáció.
Honnan tudom kimásolni a számlám adatait?
Az applikációba belépve az egyenleged alatt látható a számlaszámod, melyet a dupla négyzet ikon segítségével tudsz kimásolni.
Valami gond van az applikációval, kit kereshetek?
Amennyiben bármilyen szokatlan jelenséget tapasztalnál az applikációval kapcsolatban, kérjük, írj nekünk üzenetet ebank@granitbank.hu címre!
Milyen banki üzeneteket kaphatok ingyenes iSMS-ként?
Ingyenes iSMS-t küldünk tranzakcióidról, bankkártyás költéseidről, NetBankba való belépési kódodról, és egyéb esetekben, pl. akcióinkról.
Mennyibe kerül a Gránit eBank és a Gránit iSMS szolgáltatás?
Teljesen ingyenes!
Amennyiben éppen nincs internetkapcsolatod, vagy a banki üzenetküldő központ más okból nem tudja elérni a telefonodon futó Gránit eBank alkalmazást, akkor – amennyiben a „Banki értesítések módja” menüpontban engedélyezed az iSMS mellett az SMS küldést is - hagyományos SMS-ben is megkapod az üzeneteidet, a vonatkozó a Hirdetmény szerinti SMS díj felszámítása mellett.
Digitális Számlacsomag esetében csak iSMS-t küld a Bank!
Hogyan győződhetsz meg arról, hogy az alkalmazás megfelelően működik?
Megkaptad a sikeres regisztrációról szóló SMS-t ezzel a tartalommal: "Gratulálunk! Sikeresen regisztráltad a telefonszámodat.” Majd megkaptad az üzenetet a mobilapplikáció aktiválására is ezzel a tartalommal: „A mobilapplikáció regisztrációjának aktiválásához kérjük, lépj be a NetBankba!"

Javasoljuk, hogy az alkalmazás – legalább a háttérben - folyamatosan fusson a készülékeden.

Kérjük, figyelj az alábbiakra:
Ahhoz hogy üzeneteidet ingyenes iSMS-ben kapd, fontos, hogy a banki tranzakciót követően legyen internetkapcsolatod! A bankkártyakezelési funkciók is csak élő internetkapcsolat mellett működnek. Az internetkapcsolat ellenőrzésének legegyszerűbb módja, hogy a mobilkészüléked böngészőjében megnyitsz egy internetes oldalt, például bankunk weboldalát: www.granitbank.hu
Az alkalmazás használatának részletes feltételeit a Gránit eBank Felhasználási feltételek, az Elektronikus Bankszolgáltatások Általános Szerződési Feltételei és a Hirdetmény az Elektronikus szolgáltatásokról szóló dokumentumok tartalmazzák.

Üdvözlünk a Gránit Banknál!

Tudj meg többet a 6-18 éves gyermekek számára készült Gránit Family applikációról!

Aktiváld a Family applikációt! tovabb ikonAktiváld a Family applikációt!

Aktiváld a Family applikációt!

Olvasd be gyermeked Gránit Family applikációjával a szülő Gránit eBank applikáció QR-kódját! A lenti videó részletesen bemutatja a folyamatot.

Még nincs Gránit eBank applikációm
A Gránit Family applikáció csak Gránit eBank applikációval használható. Amennyiben nem rendelkezel Gránit eBank applikációval, töltsd le az alkalmazás áruházból, ha pedig nincs bankszámlád akkor kérjük, nyiss számlát szelfivel, VideóBankon keresztül vagy ügyfélszolgálataink egyikében.
Aktiváld kártyádat!

Megérkezett gyermeked fizikai bankkártyája?

Kezdődhet a kártyaaktiválás pár mozdulattal a Family applikációban.
Bintonsag slider

Biztonságban gyermeked pénze

Gyermeked kártyáját egy mozdulattal a lakatra kattintva zárolhatod, limiteit könnyen módosíthatod.
Pénzkérés - elfogadás

Pénzkérés - elfogadás

Gyermeked a Family applikációban pénzt kérhet tőled, melyet saját eBank applikációdban jóvá tudsz hagyni.
Feladatok kiadása, elvégzése

Feladatok kiadása, elvégzése

Gyermekedet játékos feladatokkal ösztönözheted a megtakarításra, sikeresen teljesített feladatokért cserébe pedig jutalmat adhatsz.
Megtakarítások

Megtakarítások

Gyermeked megtakarításait te is figyelheted a szülői funkcióból.
Online vásárlás jóváhagyása

Online vásárlás jóváhagyása

Gyermeked online vásárlását a Family applikációból tudja jóváhagyni.

Megérkezett gyermeked fizikai bankkártyája?

Kezdődhet a kártyaaktiválás pár mozdulattal a Family applikációban.

Biztonságban gyermeked pénze

Gyermeked kártyáját 1 mozdulattal a lakatra kattintva zárolhatod, limiteit könnyen módosíthatod.

Pénzkérés - elfogadás

Gyermeked a Family applikációban pénzt kérhet tőled, melyet saját eBank applikációdban jóvá tudsz hagyni.

Feladatok kiadása, elvégzése

Gyermekedet játékos feladatokkal ösztönözheted a megtakarításra, sikeresen teljesített feladatokért cserébe pedig jutalmat adhatsz.

Megtakarítások

Gyermeked megtakarításait te is figyelheted a szülői funkcióból.

Online vásárlás jóváhagyása

Gyermeked online vásárlását a Family applikációból tudja jóváhagyni.

Gyakori kérdések

Hogyan nyithatok számlát gyermekemnek?
Amennyiben Gránit Bank ügyfél vagy és rendelkezel eBank applikációval, válaszd a főképernyőn található “Family-szülő” funkciót és nyiss gyermekednek számlát egy szelfivel! A feltételek teljesítése esetén + jóváírásban részesülhettek.1 Amennyiben nem rendelkezel Gránit Banknál vezetett bankszámlával, úgy javasoljuk, hogy VideóBankon keresztül nyissatok számlát közösen gyermekeddel.
1A jóváírás feltételei Gránit Family Junior bankszámla nyitása esetén: Szelfivel történő sikeres számlanyitás, 60 napon belüli Gránit eBank aktiválás, illetve 5 db sikeres bankkártyás vásárlás minimum 1 000 Ft értékben. A jóváírás csak a Gránit Neo Mastercard, Gránit Standard Mastercard dombornyomott, Gránit Standard Mastercard nem dombornyomott és Gránit Platinum Mastercard bankkártya igénylése esetére vonatkozik. A választott bankszámlához kapcsolódó díjakat, költségeket a mindenkor hatályos Lakossági Bankszámlákról és Kapcsolódó Szolgáltatásokról szóló Hirdetmény tartalmazza. Amennyiben a számlanyitást követő 24 hónapon belül a számla bezárásra kerül, abban az esetben az ügyfél köteles visszafizetni a-ot. Gránit Hős és Gránit Family számlacsomagjaink egyelőre nem nyithatók szelfivel. Az akciónapjátólnapjáig érvényes. Akció hirdetménye itt elérhető.
Mennyibe kerül a Family Junior számlacsomag?
A számlanyitás és a számlavezetés, illetve a bankkártya Family Junior számlacsomag esetén díjmentes. Az esetlegesen felmerülő díjakat (pl. átutalás költsége) a vonatkozó Hirdetmény tartalmazza.
Hogyan igényelhetem a Family appot?
Ha már megnyitottátok gyermeked számláját, innen tölthetitek le számára a Gránit Family alkalmazást:
Hol találom a gyermekem kiadásait?
Az eBank applikáció Family funkciójában láthatod gyermeked költéseit a Pénzügyek fül alatt, miután megnyitottad a profilját a nevére nyomva.
Hogyan tud gyermekem bankkártyával fizetni?
Gyermekednek elsősorban a fizikai bankkártya használatát javasoljuk. Amennyiben digitalizálnátok a bankkártyáját, abban az esetben az egyes szolgáltatók által meghatározott feltételek szerint tehetitek meg:
Hogyan tudom letiltani a gyermekem kártyáját?
Az eBank applikáció Family funkciójában válaszd ki gyermeked profilját a nevére nyomva, majd a Kártyák fül alatt érintsd meg a lezárni kívánt bankkártya melletti lakatot.
Mi történik, ha a gyermekem 18 éves lesz?
18 éves korától gyermeked a Gránit eBank alkalmazást használhatja, illetve automatikusan átsorolásra kerül a Gránit Digitális számlacsomagba, melynek részleteit itt találja.
Nem vagyok Gránit Bank ügyfél, hogyan igényelhetek számlát a gyermekemnek?
Nyissatok számlát közösen VideóBankon, vagy nyisd meg bankszámlád szelfivel, és a sikeres számlanyitást követően egy-két munkanapon belül gyermeked számláját is megnyithatod a Gránit eBank alkalmazásban.
Hol találom a Family funkciót?
A Gránit eBank alkalmazás főoldalán található Family-szülő csempére kattintva.
Hogyan utalhatok gyermekemnek?
Az eBank applikáció Family funkciójában válaszd ki gyermeked profilját a nevére nyomva, majd érintsd meg a „+” gombot az Átutalás felirat felett. Ezután megadhatod az átutalás összegét, hogy milyen célra utalsz, és amennyiben több bankszámlát vezetsz a Gránit Banknál, kiválaszthatod azt is, melyik számládról kerüljön átutalásra az összeg.
Hogyan utalhat a szülőn kívül más személy a gyermeknek?
Gyermeked számlaszámát megtalálod a Family funkcióban, ezt egy kattintással akár meg is tudod osztani onnan.