Tarolt a Gránit Bank a Mastercard – Év Bankja 2023 versenyen

A Mastercard éves banki innovációs seregszemléjén a verseny történetében először megosztott első helyezést osztottak ki a legfontosabb, Az Év Bankja kategóriában. Az egyes kategóriákban elért eredmények alapján Az Év Bankja fődíjat a Gránit Bank kapta megosztva, ezen felül pedig további három kategóriában ért el a Bank első helyet, egyben pedig ezüstérmes lett a pénzintézet.

A tizennyolcadik Mastercard – Év Bankja versenyen rendhagyó módon két bank érdemelte ki Az Év Bankja címet, köztük a megmérettetés történetében először a Gránit Bank. Ezt az elismerést az egyes kategóriákban elért helyezések alapján osztották ki, ahol szintén jól szerepelt a Bank: három első és egy második helyet hozott el.

A Gránit Bank Az év könnyű és kényelmes bankolási élménye kategóriában a tavaly megújított, teljesen online Babaváró hiteligénylési folyamattal tudott győzni. A legutóbbi fejlesztésnek köszönhetően akár fél óra alatt végigvihető az igénylési folyamat, otthonról, számítógép vagy mobiltelefon segítségével. Az online igénylést követően a Bank munkatársai időpontot egyeztetnek a házaspárokkal, hogy egy videóhívás keretében digitálisan aláírják a szerződést.

Az év fiataloknak szóló pénzügyi megoldása kategória pályázati anyagában a Gránit Bank bemutatta azokat a megoldásokat, amelyet a 6-26 éves fiatalok mindennapi bankolásához nyújt. A Gránit Bank missziója, hogy „fiatal” ügyfelei minden életszakaszára digitális, fenntartható, innovatív és vonzó szolgáltatást nyújtson, így hozzájárulva a magyar társadalom, a családok és a fiatalok pénzügyi tudatosságának növeléséhez.

A Gránit Diákszámla és Gránit Diákhitel Számla ajánlatok innovatív és széles spektrumú marketing kampányáért a Gránit Bank érdemelte ki az első helyet Az év akvizíciós marketing kampánya kategóriában. Az üzleti kihívásra olyan akvizíciós kampányt indított a Bank, amely az erős piaci verseny ellenére megkülönbözteti a Gránit Bankot, elsősorban kedvező értékajánlatával, magas UX élmény biztosításával.

Az indoklás szerint elsősorban a Bank fiatalabb korosztály számára indított innovatív, modern, formabontó hangvételű influencer együttműködésen alapuló kiberbiztonsági kampánya miatt kapta meg Az év kiberbiztonsági edukációs kampánya kategória második helyét. A Gránit Bank minden korosztályt a számukra releváns csatornákon és az arra szabott kommunikációs eszközökkel figyelmeztet a kibertérből érkező veszélyekre és tanít meg védekezni ellenük.

Vissza az összeshez