A GRÁNIT MobilBank szolgáltatással Ön egyszerűen és kényelmesen intézheti pénzügyeit internetezésre alkalmas mobiltelefonján.

A díjmentes GRÁNIT MobilBank szolgáltatással:

  • a már megszokott GRÁNIT NetBank szolgáltatásokat mobiltelefonján is elérheti,
  • így többek között megnézheti mobiltelefonján számlájának egyenlegét, átutalhat, vagy betétjét lekötheti,
  • és mindehhez csak egy internetezésre alkalmas mobiltelefonra van szüksége.

Milyen készülék, operációs rendszer, illetve böngésző szükséges a GRÁNIT MobilBank szolgáltatás eléréséhez?

  • Android operációs rendszerrel rendelkező telefonok és táblagépek (2.1 vagy ennél magasabb verzió)
  • iPhone, iPad (IOS 3.0 vagy ennél magasabb verzió)
  • Windows Mobile telefonok (6.5 vagy ennél magasabb verzió)
  • BlackBerry (OS 4.6 vagy ennél magasabb verzió)
  • Symbian – S60 operációs rendszerrel rendelkező telefonok (Nokia telefonok – OS 9.1 vagy ennél magasabb verzió)
  • Opera Mobile böngészőt használó telefonok (8.65 vagy ennél magasabb verzió)
  • Dolfin 2.0 Mobile (Samsung telefonok)

Az olyan mobil böngészők használata biztonsági okból nem támogatott, melyek kommunikációja átmegy egy harmadik fél által üzemeltetett proxy szerveren (pl. Opera Mini).

A támogatott böngészők listája a mobiltelefon ipar gyors fejlődése miatt gyakran változhat, bővülhet. Egyéb böngészőkkel kizárólag saját felelősségére vagy a Bankkal történő egyeztetést követően próbálkozzon.

Ha Ön a fentebb felsorolt támogatott eszközök egyikével rendelkezik, vagy más, Ön szerint mobil bankolásra alkalmas böngészője van, de a szolgáltatás a lentebb felsorolt beállítások ellenére sem működik megfelelően, kérjük, hívja a GRÁNIT TeleBankot az alábbi számok valamelyikén:

+36 40 100 777
+36 1 510 0527

Az alábbi oldal segítségével ellenőrizheti a mobiltelefonjának technikai paramétereit és aktuális beállításait, így információt kaphat arról, hogy mobiltelefonja nagy valószínűséggel alkalmas-e a GRÁNIT MobilBank szolgáltatás használatára:
https://netbank.granitbank.hu/eibpublic_granitmobil/test.html

Milyen mobiltelefon beállításokra szükséges figyelni a GRÁNIT MobilBank szolgáltatás használata során?

  • Cookie-k használata engedélyezve van. (Sok böngésző tiltja a Cookie-kat alapértelmezés szerint)
  • JavaScript futtatása engedélyezve van.
  • Ajánlott a teljes képernyős üzemmódot bekapcsolni (ha lehetőség van rá), így több információ jeleníthető meg.

Amennyiben a Cookie-kat vagy a JavaScript-et elfelejti engedélyezni, belépéskor erről figyelmeztető üzenetet kap.
A különböző telefonok képességei, sebessége nagyon eltérő lehet, ezért a különböző készülékeken és böngészőtípusokon a MobilBank szolgáltatás kis mértékben eltérhet. A naptár funkció például nem minden telefonról érhető el (pl. az Explorer böngészővel rendelkezők).

További megjegyzések egyes böngészőtípusokhoz:

Windows Mobile Explorer kompatibilis böngészők:

Néhány telefonnál beállítható a minimálisan használt betűméret, amely ha túl nagyra van állítva, előfordulhat, hogy nem fér ki minden az oldalra. Ha ilyet tapasztal, állítsa kisebbre a minimálisan használt betűméretet.

Nokia S60 kompatibilis böngészők:

Ezeken a telefonokon esetenként WAP-os és internetes böngészőverzió is található. Ekkor kérjük, az interneteset válassza. A böngészőben lehetőség van a betűméret „zoom”-olására. Mind menüben, mind billentyűkombináció segítségével beállítható az Ön számára legmegfelelőbb méretezés.

Opera Mobile böngésző:

A böngésző-beállításoknál, a „Display” menüben, a „Fit to screen” („képernyőre igazítás”) és a „Mobile view” („mobil nézet”) módokat ne használja. Esetenként lehet minimális betűméret korlát a beállításoknál. Ezt, ha szükséges, állítsa kisebbre.

Egyéb okostelefonok:

Néhány telefonnál beállítható a minimálisan használt betűméret, amely ha túl nagyra van állítva, előfordulhat, hogy nem fér ki minden az oldalra. Ha ilyet tapasztal, állítsa kisebbre a minimálisan használt betűméretet.

Hogyan használható a GRÁNIT MobilBank szolgáltatás?

A MobilBankban nincsen lehetőség oldalak nyomtatására, exportálására, illetve importálására.
A böngésző navigációs gombjainak (frissítés, vissza, előre) használata nem ajánlott, helyette minden esetben használja a MobilBank felületének vezérlő elemeit, gombjait.

A MobilBankba történő belépéshez ugyanazon Felhasználó név és Bejelentkezési jelszó megadás szükséges, mint a GRÁNIT NetBank szolgáltatás eléréséhez.
Bejelentkezés után az egyszerűsített Áttekintő oldalra jutunk. Az Áttekintő oldal a fontosabb elintézni valókra hívja fel a figyelmet, így például értesít az elküldésre váró megbízási csomagokról, az olvasatlan üzenetekről, vagy lejárt/be nem állított jelszavakról. Itt tekintheti meg az utolsó bejelentkezésének dátumát is.

A MobilBank felület fő képernyője a Főmenü. A Főmenü a képernyő bal felső sarkában lévő házikót ábrázoló gombra kattintva érhető el, illetve a bejelentkezés utáni Áttekintő oldalról a „Főmenü” gombra kattintva.

A menürendszer a mobiltelefonok menüjéhez hasonlóan több mélységű, ikonokból álló rendszer. Ezekre az ikonokra kattintva érjük el az almenüket, illetve az egyes funkciókat. Az almenükből a „Vissza” gomb hatására juthatunk egy szinttel feljebb, mely gomb a fejlécben (zöld sáv) bal oldalt található. Ez a „Vissza” gomb az egyes funkciókból közvetlenül a főmenübe irányít.

Felkeltettük érdeklődését? Szeretne szerződést kötni?

A GRÁNIT MobilBank szolgáltatás a GRÁNIT NetBank szolgáltatással egyidejűleg, vagy a NetBank szolgáltatás igénybevételét követően bármikor igényelhető.
A GRÁNIT MobilBank szolgáltatásra vonatkozó szerződéskötéshez, kérjük:

  • fáradjon be bankfiókunkba, ahol ügyfélszolgálati munkatársaink készséggel állnak rendelkezésére,
  • vagy a szolgáltatás igénylésére vonatkozó kérését küldje el Bankunknak a NetBank rendszeren keresztül, szabad formátumú levél formájában,
  • vagy jelezze igényét a TeleBankon keresztül az alábbi telefonszámokon:

+36 40 100 777
+36 1 510 0527

A GRÁNIT különbség

Már több ezer ügyfelünk meggyőződött arról, hogy a bankolás lehet egyszerű, olcsó és kényelmes.

tipp:

Legyen Kiemelt
GRÁNIT Klubtagunk és:

  • Rugalmas- és Egyszerű lekötött betéteire +0,50% bónusz kamatot fizetünk
  • Egyszer visszatérítjük bankkártyája (főkártya) éves díját,
  • Befektetési- és kiegészítő befektetési szolgáltatásokhoz kedvezményt nyújtunk
  • GRÁNIT folyószámlahitelt évi 3,00% hitelkamat kedvezménnyel veheti igénybe,
  • Személyes ügyintéző áll rendelkezésére bankügyei intézéséhez,
  • Ingyenes videó-bank szolgáltatás ügyintézés funkcióra is,
  • 10% kedvezmény ATLASZ World Travel valamennyi körutazásának és üdülésének végösszegéből