Új innovatív szolgáltatás a GRÁNIT Banktól

 

GRÁNIT Chat a GRÁNIT Bank érdeklődő ügyfelei és az ügyfélszolgálati munkatársak közötti valós idejű kommunikációt biztosító új szolgáltatásunk.

 

A chatszolgáltatás igénybevételéhez nincs szükség regisztrációra, mindössze egy számítógépre és internetes kapcsolatra, így megfelelő minőségő online kapcsolat esetén bárhonnan elérhető. Jelenleg a chat nem érhető el a Bank mobiloldalairól. A chat felületen feltett kérdésre munkatársunktól rövid időn belül választ kaphat.

A GRÁNIT Chat keretében a Bank szolgáltatásaival, kondícióival kapcsolatos információ ás a szolgáltatás igénylésével kapcsolatos segítség kérhető, azonosítást igénylő számlaműveletekre azonban nincs mód.
Személyes adatainak védelmében számlájával kapcsolatos intormációt nem tud kérni a Chat szolgáltatáson keresztül, kérjük ehhez hívja a TeleBankot reggel 8.00 és este 9.00 között a +36 1 510 0527-es számon.

 

A GRÁNIT Chat szolgáltatás keretében a következő témakörökben kaphat segítséget és általános információt
 
  • A bank aktuális lakossági bankszámla-ajánlatai és kondíciói
  • Aktuális betéti kondíciók
  • Hasznos információk a bank elektronikus szolgáltatásairól

 

Nyitvatartási idő:

A GRÁNIT Chat munkanapokon 10.00-18.00 óra között érhető el. Előfordulhat, hogy munkatársaink foglaltak, ebben az esetben a chat felületen erről információt kap, és visszahívást kérhet.

 

Amennyiben Ön ügyfelünk és azonosítást igénylő személyes ügyintézést szeretne, kérjük, hívja a TeleBankot, ahol ügyintézőink reggel 8.00 és este 21.00 között állnak az Ön rendelkezésére.

 

A GRÁNIT Chat elérhetősége

 

A GRÁNIT Bank honlapjának bal oldalán megjelenő Chat ikonra kattintva megjelenő Chat felületen. A Chat felületen azonnal kezdeményezheti a kapcsolatfelvételt munkatársunkkal.

 

A GRÁNIT Chat használata 
A GRÁNIT Chat a csevegő szolgáltatásokhoz hasonlóan valós idejű beszélgetést biztosít két fél között. A GRÁNIT Chat szolgáltatás a GRÁNIT Bank honlapjának része, használatához nincs szükség külön program letöltésére vagy egyéb technikai előfeltétel biztosítására.


A GRÁNIT Chat indítása
1.    Kattintson a honlap főoldalán baloldalt megjelenő Chat ikonra és írja be kérdését a megjelenő Chat felületre. 
2.    Az ablakba beírt kérdés elküldését követően munkatársunk hamarosan jelentkezik. Ezt követően a teljes beszélgetést, beleértve munkatársunk válaszait, ebben az ablakban követheti majd nyomon.  
3.    A chat ablakba linket is másolhat, amit ugyanúgy, mint az egyszerű szöveget az „enter” billentyű megnyomásával küldhet el. 
4.    A beszélgetés bezárásához kérjük kattintson a felső „Opciók” menüponton belül megjelenő „Ablak bezárása” gombra vagy bezárhatja magát az ablakot is.
5. Amennyiben  a beszélgetés befejezése után újabb kérdése lenne, kérjük kattintson az „Opciók” menü „Új beszélgetés indítása” menüpontjára.


Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a GRÁNIT Chat szolgáltatás keretében a Bank nem fogad el azonosítást igénylő vagy egyéb tranzakciós megbízást!

Kérjük adja meg adatait
és kollégánk felveszi
Önnel a kapcsolatot!

  • + 36

Kérjük várjon, igénylése hamarosan elkészül!