X
Szeretné ellenőrizni, hogy számítógépe alkalmas-e a szolgáltatás igénybevételére!

igen  nem
hu en
Nyitva tartás munkanapokon
8:00 - 21:00 között
Üdvözöljük a GRÁNIT VideoBankban!

Gránit Videóbank

« Vissza a Gránit Videóbank főoldalára

A „Bankfiók az Otthonában/Irodájában” egy olyan modern, ügyfélbarát, 21. századi szolgáltatás, amely a technika adta lehetőségek naprakész felhasználásával biztosítja az Ön számára, hogy kényelmesen, irodája és otthona elhagyása nélkül találkozzon banki ügyintézőjével, pénzügyi tanácsokat kérjen tőle, valamint banki tranzakciókat kezdeményezzen.

Miért érdemes a „Gránit Videóbank” szolgáltatásunkat választania?
 
Mert a „Gránit Videóbank” szolgáltatáson keresztül Magyarországon egyedülálló módon intézheti bankügyeit bárhonnan a világból. A szolgáltatás segítségével Önnek nem kell többé bemennie a Bankfiókba. Így jelentős mennyiségű időt takaríthat meg és elkerülheti a Bankfiókba járással együtt járó kellemetlenségeket (utazás, dugóban várakozás, parkoló keresés, sorban állás, stb.)

Az internetes video kapcsolat segítségével Önnek lehetősége van:
 
  • élő audio-video kapcsolat kialakítására, valamint
  • szöveges üzenetváltásra az Ön személyes banki Ügyintézőjével,
  • a témához kapcsolódó banki dokumentumok letöltésére,
  • amennyiben Ön már ügyfelünk, és rendelkezik a „Gránit Videóbank” szolgáltatáshoz kapcsolódó szerződéssel Banki műveletek kezdeményezésére:
     
    • Számlainformációk kérése (számlaegyenleg, számlatörténet, kivonat, napi teljesített tranzakciók, könyvelésre váró tételek, stb.)
    • Forint átutalás indítása
    • Átvezetés saját számlák között
    • Deviza átutalási megbízások indítása
    • Betét lekötése és –feltörése
    • Sárga csekk befizetés
    • Rendszeres átutalási megbízás indítása
    • Felhatalmazás csoportos beszedés teljesítésére
Milyen eszközökről érthető el a „Gránit Videóbank” szolgáltatás?
 
A szolgáltatás olyan, webkamerával ellátott, internetképes személyi számítógépeken keresztül érhető el, melyek megfelelnek a rendszer technikai követelményeinek. A szolgáltatás honlapján könnyedén ellenőrizheti, hogy számítógépe alkalmas-e a szolgáltatás teljes körű igénybevételére.
 
Mi a különbség az „Érdeklődés”, „Tanácsadás„ és az „Ügyintézés” között?
 
  • Érdeklődés: amennyiben Ön az „Érdeklődés” funkciót választja, azonnal kapcsolatba kerülhet ügyintézőnkkel, aki általános tájékoztatást ad a Banki termékekről, szolgáltatásokról.
  • Tanácsadás: amennyiben Ön a „Tanácsadás” funkciót választja lehetősége nyílik Bankunk pénzügyi tanácsadási szolgáltatásait igénybe venni.
  • Ügyintézés: amennyiben Ön már ügyfelünk és rendelkezik „Gránit Videóbank” szolgáltatáshoz kapcsolódó, aláírt szerződéssel, úgy műveletek kezdeményezéséhez a következő adatokat szükséges megadnia:
     
    1. NetBank felhasználó név, hozzá tartozó titkos jelszó
    2. NetBanki azonosítás után sms-ben megküldött egyszer használatos jelszó
Mennyire biztonságos a szolgáltatás?
 
A legfontosabb biztonsági elemek:
 
  • A kapcsolat biztonságos, titkos, zárt rendszerben jön létre, mely megakadályozza a jogosulatlan személy általi lehallgatást vagy manipulációt.
  • Az audio-video kapcsolat mellett egyidejűleg biztonságos, titkosított szöveges üzenetváltás („chat”) is történhet.
  • A már meglévő ügyfeleinknek a Gránit Videóbank szolgáltatáshoz kapcsolódó külön szerződéssel, lehetősége nyílik egyedi azonosító és jelszó megadásával bármilyen Banki művelet kezdeményezésére is.
  • A belépéskor a rendszer egy egyszer használatos jelszót is küld SMS üzentben, amely további biztonsági elemet jelent az azonosítás során.
Mennyibe kerül a szolgáltatás?
 
Az „Érdeklődés” funkció használata díjmentes!

Az „Ügyintézés” funkció havi díjas, amely a lakossági és vállalati ügyfelek részére egyaránt 5.000,- Ft havi díjat jelent. Az ügyintézési funkció keretében megadott pénzforgalmi megbízások díja lakossági ügyfelek esetén a NetBankon keresztül megadott megbízások után felszámított díjakkal, vállalati ügyfelek esetén az elektronikus megbízások után felszámított díjakkal egyezik meg.

A Gránit Videóbank szolgáltatás hirdetményének letöltéséhez kérem kattintson IDE.
 


Ellenőrizze, hogy számítógépe alkalmas-e a szolgáltatás igénybevételére!
#
 
GRÁNIT Bank Zrt.
H–1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 8.
Posta cím: H–1439 Pf. 649
E-mail: info@granitbank.hu
Telefon: 06 40 100 777 (belföldről)
+36 1 510 0527 (külföldről)
Fax: +36-1-2355-906
Jogi nyilatkozat