Hogyan regisztrálható, módosítható, törölhető a másodlagos számlaazonosító?
A számlatulajdonosok kizárólag az eBank mobilbanki applikációban vagy személyesen az ügyfélszolgálaton rögzíthetnek másodlagos azonosítót. A Gránit eBank mobilapplikációban bármely – a rögzítő személyhez kapcsolódó - mobilszám vagy e-mail cím megadható másodlagos azonosítóként. Adóazonosító jelet (adószámot) eBankon csak abban az esetben lehet megadni, ha ezt az adatot a Bank már nyilvántartja. Ennek hiányában csak személyesen az ügyfélszolgálatnál lehet megadni.
Ügyfélszolgálaton, személyesen a fenti másodlagos azonosító típusok bármelyike megadható.
Egy bankszámlához több másodlagos számlaazonosító is megadható, de ugyanazok az azonosítók egy másik bankszámlához már nem adhatók meg, hiszen a másodlagos azonosító lényegében átveszi a bankszámlaszám szerepét.
A másodlagos számlaazonosító bármikor törölhető, a módosításához a korábban rögzítettet törölni kell és újat megadni.
A másodlagos azonosítók száma a Banknál nincs korlátozva.
A bankszámlaszámhoz regisztrált másodlagos számlaazonosítókat évente meg kell erősíteni, amelyre a Gránit Bank - legalább 30 nappal korábban - figyelmezteti ügyfeleit.
Amennyiben a másodlagos azonosító megerősítését a számlatulajdonos (vagy a rendelkező) elmulasztja, az azonosító a határidő lejártakor automatikusan törlődik, de bármikor újból berögzíthető.
A másodlagos számlaazonosítók kezelésével kapcsolatos díjakat a hatályos hirdetmények tartalmazzák.