Ügyintézés személyes megjelenés nélkül

A GRÁNIT Bank fizikai ügyfélkiszolgálást biztosító központi fiókjában és Westend Ügyfélközpontjában folyamatosan fogadja ügyfeleit. A fiókok aktuális nyitva tartásáról a honlapon a Kapcsolat aloldalon tájékozódhat. A járványveszélyre tekintettel javasoljuk azonban, hogy banki ügyeit intézze személyes megjelenés nélkül, az erre rendelkezésre álló digitális csatornáinkon.

A GRÁNIT eBank alkalmazáson keresztül ügyfeleink pillanatok alatt tudnak számlát nyitni egy szelfivideó segítségével, és bármikor megnézhetik a számlaegyenlegüket. Az applikáció továbbá többféle megbízás lebonyolítására is alkalmas, legyen szó forint vagy deviza átutalásról, saját számlák közötti átvezetésről, fizetési kérelem indításáról és fogadásáról, vagy akár QR-kód alapú utalásról. Másodpercek alatt rögzíthetők másodlagos azonosítók (például e-mail cím vagy mobilszám) amely megadható számlaszám helyett pénz fogadásához, és létrehozhatók sablonok a gyakoribb átutalásokhoz. Bankkártyájukat digitalizálhatják, hogy gyorsan és kényelmesen, akár mobiljukkal is fizethessenek érintésmentesen. A biztonságos bankolást segíti, hogy az applikációban egy érintéssel módosítható a bankkártya limit az ATM, a POS terminál és az online vásárlások tekintetében. Ugyancsak egy érintéssel zárolható, és fel is oldható a bankkártya. A GRÁNIT eBank betétlekötésre is alkalmas, mely szintén nem igényel személyes ügyintézést. A „Pénzügyeim” modul segítségével a költések kategóriák szerint is elemezhetők havi szinten. Bankunk másik fő felületével, a VideóBankkal is összekötöttük appunkat, mely egy gombnyomásra elérhető.

VideóBankon keresztül szintén személyes megjelenés nélkül nyithatnak számlát Videóbankárunk segítségével. Lehetőségük van tranzakciók indítására, állampapír vásárlásra és eladásra, új bankkártya igénylésre, valamint Babaváró Kölcsön szerződéskötésre. A VideóBank munkanapokon 8.00-21.00 között, szombaton 10.00-18.00 óra között várja ügyfeleink hívását.

NetBankon keresztül szintén indíthatnak tranzakciókat, leköthetik betétjeiket, megtekinthetik a számlájukkal kapcsolatos információkat, illetve szabadformátumú levelet is írhatnak egyéb ügyintézés kapcsán, például adatváltozás esetén.

Telefonos ügyintézőink 0:00-24:00-ig a +36 1 510 0527 telefonszámon állnak az Önök rendelkezésére!

Az elektronikus csatornákon indított pénzügyi tranzakciók (utalások, csoportos beszedések, fizetési kérelmek) 2020 március 2-a óta az Azonnali Fizetési Rendszerben másodpercek alatt teljesülnek, éjjel-nappal, hétvégén is, ezzel is biztosítva a gyors, kényelmes digitális bankolást. Az Azonnali Fizetési Rendszer használatával kapcsolatos részletes tájékoztatás ITT olvasható el.


Érintésmentes fizetés

A bankkártyás fizetést nem csupán kényelmi, hanem higiéniai szempontból is ajánljuk a készpénzes fizetés helyett. A bankkártyája segítségével ténylegesen tud érintésmentesen fizetni, hiszen még a PIN kódot sem szükséges megadni. Ez alól kivételt képez, ha 15.000 Ft felett vásárol, vagy több 15.000 Ft alatti tranzakciót bonyolít le 45.000 forintig. Az utóbbi két esetben biztonsági szempontból kér majd PIN kódot a terminál.

Apple Pay használata során soha többet nem szükséges hozzáérni a terminálhoz, hiszen a telefonon keresztül biometrikusan (ujjlenyomattal vagy arcfelismerés funkcióval) tudják azonosítani magukat ügyfeleink minden egyes tranzakciók után. További előnye, hogy a telefon mellett az okosóra is választható fizetési eszközként.

Kérjük, amennyiben teheti, a korábban felsorolt fizetési módok valamelyikét vegye igénybe vásárlásainál!


Intézkedések a fertőzésveszély mérséklésére

A fizikai ügyfélkiszolgálást biztosító helységekben a GRÁNIT Bank az aktuális járványügyi intézkedéseknek megfelelő szabályokat alkalmazza. Kérjük tartsák be az ajánlott 1,5 méteres védőtávolságot, illetve – a fertőzésveszély mérséklése érdekében – használják a fiókokban és a székházban kihelyezett kézfertőtlenítőket.