Aktualizálja másodlagos azonosítóját Gránit eBank applikációban

A 2020. márciusától bevezetett azonnali fizetési rendszeren keresztül lehetőség van a másodlagos azonosító beállítására. A gyakorlatban ez annyit jelent, hogy beállíthatjuk mobilszámunkat, e-mail címünket, adóazonosító jelünket is a bankszámlaszám mellé, melyre fogadhatják az utalásokat. Ugyanazokat az azonosítókat egy másik bankszámlaszámhoz már nem állíthatja be, hiszen a másodlagos azonosító lényegében „átveszi” a bankszámlaszám szerepét. Fontos, hogy a korábban beállított másodlagos azonosító a beállítástól számított egy év letelte után lejár.

Annak érdekében, hogy a későbbiekben is zavartalanul tudja használni ezt a lehetőséget, kérjük, hogy néhány lépésben hosszabbítsa meg a másodlagos azonosítóját.

A meghosszabbítást a következő módon teheti meg:

  1. Töltse le az eBank legújabb applikációját
  2. Nyissa meg a Gránit eBank alkalmazást
  3. Lépjen be az Átutalás menüpontba
  4. Válassza a Másodlagos azonosítók kezelése opciót
  5. Hosszabbítsa meg másodlagos azonosítóját a naptár gomb segítségével

![Gránit Digital]({{ '/assets/images/masodlagos2.png' | relative_url }}#thumbnail)

![Gránit Digital]({{ '/assets/images/masodlagos1.png' | relative_url }}#thumbnail)

Még nincs másodlagos azonosítója? Állítsa be, hogy ezentúl mobilszáma, email címe vagy adószáma megadásával utalhassanak Önnek ismerősei! A Gránit Bank lakossági Ügyfeleként a bankszámlája azonosítására a Gránit eBank alkalmazásban rögzíthet másodlagos azonosítót.

Vissza az összeshez