A GRÁNIT Bank ügyfelei is megkapták január 31-ig az éves banki költségeiket bemutató díjkimutatást, amelyet a NetBankba belépve a „Számlainformációk” alatt, az „Éves díjkimutatás” menüpontban tudnak letölteni. A díjkimutatás egy kormányrendelet (144/2018-as) nyomán áttekinthető, egységes formában tartalmazza a 2020-ban kifizetett banki díjakat, s lehetőséget ad a banki költségek nyomon követésére, illetve azok összevetésére más bankok ajánlatával.

A kedvező bankszámlaköltségek fontos szerepet játszanak a bankhoz való hűségben, derült ki a GRÁNIT Bank megbízásából végzett online piaci felmérésből. A GRÁNIT Bank ügyfelei számára várhatóan megnyugtató lesz a megkapott díjkimutatás, hiszen a Bank számlavezetési díjai – független internetes pénzügyi portálok kalkulátorai szerint is – a legalacsonyabbak között vannak piaci összehasonlításban. Érdemes egy próbalkalkulációt végezni a bankolási szokások alapján a money.hu oldalán, s kiderülhet, hogy – az adott bankhasználati szokásokhoz igazodó – éves számlaköltség a GRÁNIT Banknál jóval alacsonyabb, bizonyos esetekben több ezer, de akár tízezer forinttal is kisebb lehet, mint egyes piaci szereplőknél. A tartósan alacsony díjakat a GRÁNIT Bank digitális üzleti stratégiája, az online ügyintézés teszi lehetővé, amelynek erőforrásigénye jóval kisebb, mint a hagyományos fiókhálózat fenntartása, s ezt a költségelőnyt a Bank átadja ügyfeleinek az alacsony számlavezetési díjakban.

Az online felmérésre válaszolók 50 százaléka a banki költségeken való spórolás mellett a kényelmesebb bankolási lehetőségeket, 31 százalékuk az innovatív digitális megoldásokat, míg 29 százalékuk a kedvezőbb hitelkonstrukciókat is döntő szempontnak tartja egy bank melletti döntésnél. A GRÁNIT Bankot választók mind a három szempont esetében megtalálhatják a számításukat.

A desktopon és mobilapplikációban is elérhető VideóBank lehetővé teszi, hogy a jelenlegi helyzetben bankfióki látogatás nélkül, mégis személyesen, online videóchat keretében egyeztessenek, kérjenek tanácsot és segítséget a Digitális Ügyfélközpont munkatársaitól. Kényelmes és egyszerű bankolást biztosít az iOS és Android eszközökön használható GRÁNIT eBank mobilbanki applikáció is, amellyel nemcsak pillanatok alatt elvégezhető egy utalás vagy egy betétlekötés, hanem zárolható és feloldható a bankkártya, módosíthatók a kártyalimitek, és elérhető az Azonnali Fizetési Rendszer összes kényelmi szolgáltatása, a másodlagos azonosító rögzítésétől, a fizetési kérelmen át az MNB sztenderd QR kóddal való fizetésig.

A jelenlegi pandémiás helyzetben további kihívást jelent az egészséget védő, online számlanyitási megoldás megtalálása. A digitális üzleti modell alapján működő GRÁNIT Bank az igényekre figyelemmel az online számlanyitási szolgáltatások teljes választékát kínálja, így az ország bármely részéről elérhetőek alacsony díjazású bankszámlái. A Bank 2017-ben vezette be a teljeskörű videóbankos számlanyitást és a videós azonosítással befejezhető online számlanyitást, 2020. október közepén pedig – a jogszabályi lehetőség megnyílásával – elindította a teljes értékű lakossági számlanyitást szelfi készítésével.

Tavaly október végétől emellett elérhetővé tette összes újonnan számlát nyitó ügyfele számára a GRÁNIT Digital Kártyaszolgáltatást, amely a Bank mobilbanki applikációjában a számla aktiválását követően azonnal elérhető, bolti és internetes vásárlásra egyaránt használható, plasztik nélküli, digitális bankkártya.

A digitális csatornákon lebonyolítható lakossági számlanyitás iránt jelentősen meg is nőtt az érdeklődés az utóbbi időszakban: idén januárban például a GRÁNIT Banknál az összes lakossági számla több, mint 80 százalékát nyitották ezeken a csatornákon, szemben az egy évvel ezelőtti hasonló időszak 60 százalékos arányával.

dijkimutatas