Bárhol, bármikor, kényelmesen. A szolgáltató szektor egyre nagyobb szeletében irányadó hívószavak, így lehet már bevásárolni, tanulni, biztosítást kötni. A GRÁNIT Bank Mert így kényelmes kampányának célja annak bemutatása, hogy a pénzügyek intézését sem kell már bankfióki nyitva tartásokhoz igazítanunk. A digitális világ adta lehetőségeket kihasználva a számlanyitás, a babaváró hitel igénylése, és akár az állampapír vásárlás is lehet gyors, egyszerű, akkor és amikor nekünk kényelmes.

Fontos célja a kampánynak továbbá az edukáció, az online pénzügyekkel szemben esetlegesen még fennálló félelmek és kételyek eloszlatása. A karantén időszak alatt a kényszer hatására a digitális bankolás új lendületet vett, holott az ügyfelek digitális banki érettségét tekintve még eltérések tapasztalhatóak. A reklámot kísérő social kommunikáció edutainment tartalmakkal az ügyfelek széles körét célozza meg. Olyan tartalmak készítésére törekedtünk, amelyek a digitális világban kevésbé otthonosan mozgó ügyfeleket is meggyőzik arról, érdemes legalább kipróbálni a digitális bankolást.

A GRÁNIT Bank legújabb reklámfilmje és a social kisfilmek a pénzügyek kényelmes intézésének gyakorlatát mutatják be. A főszereplők Stohl Luca, televíziós műsorvezető, táncos és Cseh László olimpiai ezüst- és bronzérmes, világ- és Európa-bajnok úszó, akiket számukra természetes szituációkban, edzés, tornagyakorlat közben látunk. A film középpontjában a digitális bankolás kényelme és egyszerűsége áll, hiszen legyen szó akár egy táncteremről, akár a Duna Aréna bemelegítőmedencéjéről, a Bank szolgáltatásai online, mobilapplikációkon keresztül könnyen elérhetőek.